Ik werk 31 uur, verspreid over 4-5 dagen. de ene week 4 dagen, de andere week 5. ik werk ochtenden en avonden. door deweeks zijn ze 's occhtends op KDV. de avonden en weekenden zijn ze bij mijn ouders.
Ik werk gemiddeld 16 uur, in wisselende diensten. (dag/avond/nacht /weekend) Donderdag is mijn standaard werkdag, dan gaan de kinderen naar de TSO en BSO. Mijn man vangt de andere dag op, met zijn eigen bedrijf is dat gelukkig makkelijk te plannen.
38 uur in 5 dagen, van maandag tot vrijdag. Dochter gaat nu 4 dagen in de week naar de opvang, vanaf november 5 omdat vriend dan 7 dagen in de week moet werken. Vanaf januari werkt hij weer minder en dan gaat ze 1 dag of 2 dagen naar de opvang. Had graag gezien dat ik minder hoefde te werken, maar dat is helaas financieel niet mogelijk
Wow 5 dagen! Dat kost toch ook een vermogen?? Tenminste wij betalen zelf circa 200,- eigen bijdrage voor 1 dag! Als ik dat keer 5 doe....
24 uur 3 dagen, man 50/60 uur 5 dagen. 2 dagen oma en 1 dag naar het kinderdagverblijf. Ik werk op ma woe vrij. Vind het ideaal zo! 24 uur is voor mij perfect (ook 32 uur geprobeerd)
We krijgen wel een heel groot deel terug, maar moeten idd toch nog iets van 200/250 zelf bijleggen. Maar minder werken is helaas niet mogelijk Plus het is maar 2 maanden dat ze echt 5 dagen naar de opvang gaat, dus dat valt nog te overbruggen. De rest van het jaar werk mijn vriend minder dus is ze minder op de opvang
ik werk 24 uur perweek, maan, dins en de donderdag. En vriendlief fulltime. Zoon gaat 2x naar opa en oma toe na schooltijd en in de vakanties en 1x per week naar de BSO.
Ik werk 20 uur, mijn man 40. ( minimaal) Onze dochter is 6 en gaat naar school, mijn man brengt haar iedere ochtend en ik ben iedere middag om half 3 bij school om haar op te halen ( en op woensdag en vrijdag om 12.00 uur)
Ik werk via een uitzendbureau, ik verdien 330 per week ongeveer & mijn vriend krijgt het minimum loon in belgie, iets van 1300 per maand. En daarbij nog wat afbetalingen van vroeger hebben we het allebei hard nodig om full time te werken. Had het ook liever anders gezien.
Hbo (p&o en lerarenopleiding) en universiteit (rechtsgeleerdheid). Werk al 20 jaar, tien jaar gericht in het onderwijs. Werk nu 24 uur, 1 x kdv, 1x oma, 1x papadag. Papa is ook hoogopgeleid en werkt in principe 36 uur op 4 dagen (maar meestal 45 op 5 dagen... En dan dus nog een dag oma) Houdt wel in dat we veel vrije dagen hebben, ik 14 weken en papa probeert dus vrije dagen te sparen
dan heb je een heel hoog inkomen. het gaat namelijk naar inkomen. ik heb 2 kinderen die 2 dagen in de week naar kdv gaan en dit kost mij 220 euro eigen bijdrage...
34 uur verdeeld over 4 dagen. Woensdag is mijn vrije dag. Mijn partner werkt 40 uur (5 dagen) en om de week 46 uur (6 dagen). Als ik werk is onze dochter bij mijn moeder. Één dag in de twee weken is mijn schoonmoeder een dag vrij en dan past zij op (die week past mijn moeder dus 3 dagen op).
Ik vind het inkomen wel meevallen..... Ik weet dat het naar inkomen gaat. Ik vind het steeds duurder worden. 2 jaar geleden betaalde ik 140.- eigen bijdrage voor 2 dagen! Nu dus 200,- voor 1! Ja we zijn best wat gestegen maar ik vind het verschil mega...
Ik werk zoals ik al zei voor een uitzendbureau, bij DB Schenker en mijn vriend werkt in een winkel als verkoop/magazijn medewerker. Ben druk aan het zoeken naar wat anders met sowieso wat meer vastigheid. Maar ach, zolang we elke maand nog rondkomen en nog wat leuke dingen kunnen doen, klaag ik niet
Respect! Wat niet kan kan niet. Begrijp dat je het liever anders ziet en hoop voor je dat het in de toekomst gaar veranderen.