DB Schenker is een groot logistiek bedrijf, elke locatie doet eigenlijk wat anders. Ik werk in Breda en wij werken voor Apple, op de afdeling waar ik zit komen iPhones binnen uit heel Europa die gemaakt moeten worden en die behandelen wij dan.
Dankje! Ons dochtertje kwam ook nogal onverwachts.. ik kwam erachter toen ik 7 maanden zwanger was, dus daardoor stond onze wereld nogal op z'n kop. Mede daardoor ben ik weggegaan op mijn toenmalige werk in de horeca omdat mijn vriend in de weekenden altijd moet werken en het dat erg lastig is om opvang te regelen voor dochter. Dus ik ben wel 'gebonden' aan een baan van maandag tot vrijdag.
Ik werk ongeveer 29 uur verdeeld over 3 dagen ze gaan 2 dagen naar een gastouder en 1 dag is mijn man thuis (in het weekend)
Ik werk 4 dagen 32 uur. onderwijs dus thuis soms overwerk Man werkt +- 50-60 uur Dochter gaat 3 halve dagen naar de peuterspeelzaal, die andere 3 halve dagen bij mijn moeder. De 4e dag past mijn tante op.
36uur in 4dagen (din,woe,do en zat) man 40uur en meer... Dochter gaat dus 3volle dagen naar de creche. Wil het ook heel graag anders! Zeker eens ze naar school gaat heb ik geen zin om de zaterdag te werken... Dan heb ik alleen maar de zondag om iets met haar te doen Is gelukkig nog even voor ze naar school moet.
Ik werk 24 uur per week verdeeld over 3 dagen. Mijn man werk 36 uur (4 x 9). Onzee jongste gaat 2 dagen naar de creche en onze oudste 2 dagen naar de vso en nso. De andere werkdagen zijn of mijn man of ik thuis.
ik 24 uur (ma wo en do) maar dec/jan/febr is het ong 40 uur per week manlief 50+ excl reisuren kunnen beide veel vanuit huis werken
Op papier 30h tot november dan weer 38h ik ben nu op donderdag thuis in november gaat hij naar t eerste kleuterklasje en ga ik de woensdagmiddag zo veel mogelijk vrij plannen die uren werk ik dan s avonds zodat we dan leuke dingen kunnen doen de papa werkt 37h. Ik werk omdat ik het leuk vind mijn kind gaat 4dagen in de week naar t kdv maar dat is in BE lang zo duur niet als in NL
24 uren in drie dgn, manlief 36u. 1 dag kdv en naschoolse bso nodig, 1 dag opa en oma en verder lukt het allemaal zelf! Blij dat we weinig opvang nodig hebben, al hebben ze altijd wel enorm naar hun zin op de opvang.
Ik werk rond de 25 uur per week. Mijn dochter woont bij haar vader in Nederland. Mocht er nog een tweede komen dan gaat hij/zij hier naar de 'asilo"=kinderopvang.
Ik volg een opleiding naast mijn werk. Ik werk 32 uur verdeeld over minimaal 4 dagen, soms ook 6. Man werkt 40+. Schoonmoeder past altijd op. 2 dagdelen per week gaat ze naar de psz. Ene week breng ik haar andere week sm. Ik werk veel avonden en weekenden zodat ik zo weinig mogelijk oppas nodig heb.
22uur verdeeld over 2,5 dag. 1 middag bso, 1 middag oma. 2x tso en 1xvso. Na mijn bevalling wil ik 4 uur ouderschapsverlof opnemen en dus 1 dag kdv voor de baby en 1 dag bij oma. Manlief werkt fulltime.
Ik werk 36 uur (4,5 dag). Mijn man werkt gewoon 5 dagen. Ons dochtertje gaat 3,5 dag naar de opvang en 1 dag naar haar beppe (oma).
Mijn man werkt 50+ uur op de vrachtwagen Ik heb een contract van 16 uur, meestal werk ik 20 uur per week. Verdeeld over 7 dagen. Probeer veel avonden in de plannen zodat ze overdag veel thuis is.
Ik werk ergens tussen de 32 en 60 uur verdeeld over 6 tot 8 dagen. Man is bezig een eigen zaak te starten. Sinds afgelopen week gaat zoon naar school en moeten we een heel nieuw opvang schema opstellen. Ook omdat er geen plaats is op de bso. Vooralsnog is het met behulp van oma's, man en weinig slaap te doen.
23 uur aantal dagen verschillen. Ik werk in de zorg dus heb een flexibel rooster, ene week 10 uur andere week 32 uur. Doordat ik of de ochtend of de avond werk blijft er nog genoeg tijd over voor mijn dochter. Wanneer wij werken is ze bij schoonmoeder maar dit is altijd maar Max een halve dag. Als de 2e komt wil ik graag naar 20 uur omdat ik soms toch wel 6/7 diensten achter elkaar heb nu