Ik werk 32+ uur.. Mn man ook. Zo is ons schema: Ma. Ik vrij Di. Man vij Wo. Naar schoonmoeder Do. Man vrij Vr. Naar mn moeder (man werkt lange dag) Za. Ik vrij. (Man werkt halve dag) Zo. Wij beide vrij
Ligt aan het bedrijf toch? Of is dat ondertussen weer veranderd? Toen ik 2 jaar geleden een half jaar ouderschapsverlof heb opgenomen kreeg ik 70% doorbetaald van mijn werk....
bij ouderschapsverlof krijg je meestal 70-75% doorbetaald en kreeg je tot dit jaar bij de belastingteruggave een gedeelte terug. Alleen de huidige regering heeft aangekondigd dat dit per 1-1 wellicht gaat verdwijnen. Ouderschapsverlof wordt erg onaantrekkelijk op deze manier.
Ik werk 32 uur. Manlief heeft elke vrijdag vrij in de week. Zoon gaat naar school en die heeft dan naschoolse opvang 3x per week. Dochter gaat 1 dag naar schoonmoeder in de week en 2 dagen opvang.
Van ft ben ik naar 24 uur (maandag, dinsdag en donderdag) gegaan. Heerlijk! Nu nog met ouderschapsverlof, tot eind dit jaar heb je daar nog fiscaal voordeel van. Bij mij is ouderschapsverlof onbetaald trouwens. Ligt aan de cao volgens mij.
32 uur, maandag en woe t/m vrijdag. Zoontje gaat 2 dagen naar kdv, 1 dag mijn moeder, ik ben een dag thuis en man is een dag thuis (en beide de za en zondag thuis).
Hier 16 uur per week. Dinsdag en woensdag werk ik 8 uur per dag. Dinsdag gaan de draken naar mijn schoonouders en woensdag naar mijn ouders. Manlief werkt gewoon fulltime.
20 uur per week; Maandag van 8.45 tot 17.00 Woensdag van 8.45 tot 12.00 Vrijdag van 7.00 tot 17.30 Mijn man zit nu nog in de ziektewet, over 2 weken weer ww.. Hopelijk is ie snel aan het werk en dan gaat de jongste op maandag naar mijn schoonouders, op woensdag naar mijn ouders en op vrijdag samen met de oudste naar mijn ouders. Op maandag moet de oudste dan overblijven en ná school naar de bso.
32 uur (soms 60+ afhankelijk van wat er aan de hand is) verdeeld over 4 dagen. Ik wil volgend jaar naar 3 of 3,5 dag (waarvan een aantal uren thuis) kids twee dagen naar de opvang (bso en kinderdagverblijf) één dag opa en oma één dag papa (thuis werken) één dag mama (vrij)
ik werk 24 uur verdeeld over 3 dagen, ons meisje is 1 dag bij opa en oma, 1 dag bij m'n zus en 1 dag is papa lekker thuis. Ideaal!
24 uur per Week. Ma hele dag naar mijn moeder Di hele dag naar mijn zus / schoonzus Do mid naar mijn schoonmoeder Mijn man werkt gewoon van ma t/m vr
3 kinderen ik werk onregelmatige dagen wel vaste uren. Ik werk per week 24 uur. Ik werk soms in het weekend en dan is mijn man thuis. Doordeweeks passen 2 dagen in de week mijn schoonouders op en 2 dagen in de week mijn vader.
36 uur op contract. Nu 3 jaar 30 uur per week, ivm ouderschapsverlof. Ik krijg de helft van de helft, dus de eerste 1,5 jaar 3 uur, uitbetaald. Dit is volgens de cao (jeugdzorg). Ik werk maandag vast, dan past mijn moeder op. Verder erg onregelmatig. Ochtend-, middag/avond-, slaap- en weekenddiensten. Gemiddeld 10 uur opvang per week nodig van de gastouder. Vriend werk 40 uur, maandag t/m vrijdag.
Ik werk 24 per week waaronder 4 uur naar school (wordt uitbetaald) Omdat ik onregelmatig werk en daarbij avond-weekenddiensten heb, werk ik altijd 10 diensten per maand. Op vrijdag gaan de kinderen naar mijn ouders als ik moet werken en op mijn schooldag is mijn vriend 's middags thuis. Verder gaan ze naar KDV en BSO gemiddeld 1 x per week dat is vooral afhankelijk van wanneer ik werk.
Ik werk 32 uur en mijn man 36 uur (4 dagen van 9 uurtjes) ma: kinderdagverblijf di: kinderdagverblijf wo: papa do: opa en oma vr: mama eind oktober gaan we naar het ziekenhuis voor intake IVF, hopelijk slaat het deze keer ook weer aan en zal er hopelijk volgend jaar een 2de zijn. denk dat ik dan naar 24 uur wil.
Ik werk 28 uur, maar zit gemiddeld rond de 26 uur die ik daadwerkelijk werk,(compensatieuren ect) Ik werk maandagochtend (schoonmoeder oppassen) Dinsdag hele dag(man thuis) Woensdagochtend (mijn moeder oppassen) Vrijdagmiddag+avond (schoonmoeder smiddags,manlief is savonds thuis) Ik vind dit prima te doen, al had ik natuurlijk wel minder willen werken maarja dan verdien je ook minder he helaas,