Het KDV waar onze uk straks heen gaat is geopend van 07.00 tot 18.30. Het is de bedoeling dat onze uk daar in principe drie dagen heen gaat. Maar ik breng hem/haar niet al om 07.00 uur en haal hem/haar ook niet pas om 18.30 weer op. In de praktijk zal het er op neer komen dat hij/zij rond 08.00 gebracht wordt en tussen 15.00 uur en 17.00 uur weer op wordt gehaald. Máárrrr...hoeveel uur ga ik nu betalen. Betaal je de uren die je daadwerkelijk gebruikt of betaal je gewoon van 07.00 tot 18.30 uur?!
Ligt aan het kdv denk ik. Bij ons betaal je een standaard aantal uur voor de ochtend en voor de middag. Zij kunnen ook niet van te voren weten hoeveel uur je af neemt en om nu van iedereen elke dag bij te houden lijkt me ook een administratie van jewelste. Denk dat je dus gewoon alle uren moet betalen.
Je betaald natuurlijk alle uren meestal, omdat die leidsters er ook de hele dag zijn, die moeten beschikbaar zijn voor alle tijden dat mensen hun kinderen brengen
Ik breng mijn dochter ook om 8:00 en haal haar op om 16:00, eerder 15:00. Maar betaal gewoon de hele dag...
Ik heb sinds een paar dagen het contract in huis ivm inschrijving. Hierin staat dat je gewoon betaalt voor het aantal dagdelen dat je kindje er is... en dus niet op de minuut af berekend.