geboortekaartjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tanja1979, 22 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanja1979

tanja1979 Actief lid

3 okt 2008
    217
    0
    0
    In welke week van je zwangerschap moet je de geboortekaartjes uitzoeken en bestellen?

2. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Wij hebben iets ontworpen bij www.geboortepost.nl . Daar kun je zodra de kleine er is de laatste informatie invullen en direct alle kaarten naar de familie en vrienden sturen. Super makkelijk

3. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    ik heb gisteren de proefdruk binnen gehad en van de week komen de envoloppen binnen kan ik de adressen alvast schrijven ik denk een beetje normaal is dat je het rond de 34 weken wel besloten hebt is ook een fijn gevoel ..

liefs

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Je moet nix...maar er is veel keus..kan echt geen kwaad om vast een selectie te maken ;)

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik heb zelf wat ontworpen op poobies.com.
    De enveloppen bestel ik begin januari alvast.

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wij hebben toen ik 32 weken was alles besteld, ook de enveloppen al gekregen en geschreven. als de kleine er is moet mijn man even bellen met de laatste gegevens en zijn ze er binnen 2 werkdagen.

7. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

nou, wij waren heel laat... We hadden toen ik 35 weken zwanger was de mappen met voorbeeldkaarten in huis gehaald. Toen ik 36+6 was (viel op vrijdag) hadden we definitieve keus met tekst gemaakt en voorgenomen om hier na het weekend een proefdruk van te laten maken. Maar dit was niet meer nodig... Ons schatje is toen in dat weekend geboren en konden we direct die maandag de kaarten definitief laten drukken en dat ging perfect hoor! Konden dinsdags al de kaarten ophalen.

Deel Deze Pagina