Hallo, Ik ben zwanger van mijn eerste kindje, en had nooit gedacht dat ik al zo snel zou aankomen Vandaag precies ben ik 8 weken zwanger, en mijn broek is nu toch echt al kleiner aan het worden. vanaf week 5 begon mijn broek al iets krapper te worden, maar dan was die nog te groot. Ik weet dat de darmen er ook verantwoordelijk voor kunnen zijn dat je een dikkere buik krijgt, maar zelfs mijn bovenbenen staan al wat strakker in de broek sinds vorige week Maar nu ben ik werkelijk bang dat ik volgende week al een nieuwe broek moet halen!! en als het zo snel gaat al, vraag ik me af hoe ik over een paar weken zal zijn Gisteren voor het eerst bij een VK geweest, maar ben door de spanning en alles vergeten om mijn vragen te stellen Maar ik was zeker 8 weken zwanger, aan het vruchtzakje te zien (na veel zoeken), het vruchtje kon ze niet zien, wand de baarmoeder was gekanteld naar achteren. Ik eet gezond en goed, zoetigheid heb ik totaal geen trek meer in yes!! Dus aan het eten zal het niet liggen dat de broek nu strakker gaat zitten, en ik heb voldoende beweging Zijn er meer die zo snel aangekomen zijn? en waarbij het niet aan het eten ligt?
Ben je in kilo's ook echt aangekomen? Want ik merkte en paar weken terug ook dat mijn broeken minder fijn zaten, maar vandaag gewogen en niets aangekomen sinds positieve test. Dus misschien valt het mee?
Ik weet dus totaal niet wat ik weeg, en wil het ook niet weten eigenlijk. Gisteren bij de VK ook niet gekeken wat ik woog Maar ik meet wel mijn centimeters op altijd, en dat ik al iets meer geworden!! (ik meet liever dan dat ik weeg) Maar mijn spijkerbroek die was aan de grote kant en moest hem omhooghouden met een riem. maar merk dat de broek echt al strak begint te zitten, en sinds vorige week ook bij de bovenbenen, en zeker bij de buik, wand die riem ben ik helemaal niet meer nodig. (koop normaal mijn broek 1 maat groter omdat ik al iets dikkere bovenbenen heb en met 1 maat groter zit een broek fijner om de benen en dan zit die bij de buik altijd te los) Dus aangekomen ben ik zeker.
Ik had hetzelfde, alleen mijn gewicht ging naar beneden en ik werd maar dikker. Waren echt darmen. Heb een foto van mijn 8 weken buik, die is dikker dan op mijn 13 weken buik. Het zakt straks bij jou denk ik ook nog weer wat. Enne... niet te lang wachten met die positiebroek. Ik heb gewacht tot mijn echo met 10 weken en toen heen snel naar de winkel gegaan. Wat een genot!! Zit nu op gewicht +1,3 kg
Ja het kunnen deels je darmen zijn, misschien ook wat extra vocht wat je vasthoudt. Zou me er geen zorgen om maken, tenzij je merkt dat je echt met de dag groeit.
Babykonijntje: ik meet mijn centimeters, maar weeg niet. Lilly: Nou dan hoop ik dat het i.d.d. straks nog even afzakt heb nu het gevoel dat ik eruit zie alsof ik elke dag aan de frituur zit Maar een positiebroek heb ik wel vaker over gehoord dat die heerlijk zitten. denk dat ik er maar gauw een dus ga zoeken
Ik zou er inderdaad niet zomaar vanuit gaan dat je ook aankomt. Maar ik herken het wel hoor, mijn buik (1e kindje) groeide ook al met 8 of 9 weken en ik durfde me bijna niet te wegen, haha. Toen ik me uiteindelijk woog was ik niks aangekomen!! Inmiddels krap 1,5 kg dus valt nog steeds mee, terwijl ik echt een buikje heb. Heb al 2 weken niet meer mijn gewone broeken aan, alleen positie. Echt een aanrader want het zit zalig. Ik wilde het uitstellen maar dacht: waarom eigenlijk? Plus, hoe eerder je positiekleding aanschaft, hoe langer je er plezier van hebt
Bij mijn vorige zwangerschap moest ik vanaf 6 weken al elastiekjes in de knoopsgaten van mijn broeken doen en vanaf 8 weken kon ik alleen nog maar zwangerschapsbroeken aan. Bij 6 maanden dacht iedereen dat ik elk moment kon bevallen en toen ik echt ging bevallen dachten vreemden dan ik een drieling of vierling droeg . Het ene lijf is het andere niet en de één draagt anders dan de ander. Ik ben benieuwd of het verder in de zwangerschap bij jou ook zo snel gaat!