Oh dan ben ik ook benieuwd of ik een dag extra krijg. Man moet ook werken in de kraamweek en heb ook een zoontje van net 2 rondlopen dan. Woensdag komen ze ga het gelijk vragen.
Het lijkt mij eigenlijk fantastisch om iemand in huis te krijgen (al is het maar voor een korte tijd) die je helpt met alles op de rit te krijgen en die je kan ondersteunen Liever juist een "onafhankelijk" persoon dan een familielid. Op deze manier kan de familie ook lekker genieten Al snap ik best dat dit voor iedereen een heel persoonlijk gevoel is!
Thanks voor alle reacties dames! Ik heb vandaag contact gehad met de kraamzorg, en ben ingeschreven. Heb idd het normale aantal uren aangehouden, 49 geloof ik..
Ik heb het maximale aantal uren maar genomen. Tis de eerste, ik kan me voorstellen dat er veel nieuw is. Eerlijk gezegd heb ik er niet zo de behoefte aan dat ze mijn was gaat doen enzo, maar wat uk betreft mag ze me in het begin alles vertellen en uitleggen. En zorgen dat ik nog een beetje rust krijg om op te knappen natuurlijk.
ik krijg het maximale dat is 49 uur, ik vind dat ook te veel want ik krijg veel steun van de familie gelukkig, maar je weet het nooit natuurlijk miss heb ik het wel hard nodig. en ik twijfel nu nog steeds waar ik wil bevallen thuis of in t zh,dus je bent niet de enige
Haha jij bent al een heeel stuk verder! Spannend zeker? De kraamzorg zei ook al; tegen een maand of 7 zien we je, en gaan we het er uitgebreid over hebben, ziekenhuis of thuis enz. Ik weet niet eens zeker of ik wel thuis mág bevallen.. We zien het allemaal wel haha
Dat klinkt goed, is dat gebruikelijk? Lijkt me het meest logische maar volgens mij doen ze dat bij mijn organisatie niet... zal het in elk geval eens bespreken...