Innestelingsbloeding? Ben ik zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kruimeltjewish, 19 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kruimeltjewish

Kruimeltjewish Nieuw lid

19 sep 2023
    4
    0
    1
    Vrouw
    Goedemiddag allemaal,
    Ik heb endometriose en al 3 jaar een kinderwens. De laatste maanden heb ik een onregelmatige cyclus. Heb deze maand niet mijn eisprong/ovulatie bijgehouden. Heb het gezellig gemaakt met mijn man wanneer we dat wouden. Toen ik er op ging letten voelde het namelijk als een verplichting.

Heb sinds vorige week pijn/krampen in de onderbuik wat uitstraalt naar de rug en daarbij sinds donderdag tot en met nu diaree. Ben vrijdag naar de huisarts geweest en die zei dat het geen voedselvergiftiging of buikgriep kon zijn, want dan zou ik er ook bij moeten braken. Afgelopen zondag en maandag(gister) heb ik wat lichte bloed verlies gehad. Het was lichtroze/ bruinig met af en toe wat slijm. Moet er wel bij zeggen dat de bloedingen alleen te zien waren bij het afvegen. De ene keer was er wat meer bloed te zien bij het afvegen dan de andere keer, maar ook als het wat meer was dan was het alleen zichtbaar tijdens afvegen. Tijdens het plassen zag ik ook geen bloed zoals bij een normale menstruatie in de pot. Zal ik een innestelingsbloeding gehad kunnen hebben? Na maandag avond geen bloed meer gezien, maar nog wel een borrelende buik na het eten en diaree.
    Ik zou graag willen weten wanneer je het beste een zwangerschapstest kunt doen.
    Alvast bedankt voor jullie reactie !

2. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    ALS het nu een innestelingsbloeding is geweest zou je morgen wel een testje kunnen doen

Kruimeltjewish vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina