Baarmoederslijmvlies gegroeid uit zichzelf

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Never lose hope, 11 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Hallo,

Ik heb even een vraagje, misschien dat iemand dit weet.
    Ik heb pco en ik word behandeld met injecties. Nou kan ik nog niet aan een volgende ronde beginnen vanwege vakantie. Nou is mijn bms 7 mm op cd 14 en ik had een follikel/ cyste van 17mm ( ze weten niet of het een follikel is of een cyste omdat ik 2 weken geleden cysten had)

Kan je baarmoederslijmvlies dus ook groeien zonder dat er een eitje rijpt ?? Heeft iemand dit wel eens gehad? Want van het ziekenhuis moet ik nou gewoon afwachten, terwijl ik graag nog even een follikelmeting zou willen. ( zo kan je namelijk zien of het door is gegroeid of niet)

Alvast bedankt ;)

2. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Ik heb altijd begrepen dat het baarmoederslijmvlies verband houdt met follikels... Dus ik zou zeggen dat je eisprong vandaag of morgen plaats gaat vinden. Heb je een ovulatietest gedaan? Misschien zie je daar een piek op. En anders misschien een follikelmeting via een ander ziekenhuis? Of je veinst enorme buikpijn en dwingt zo een echo op de eerstehulp af? Of je gaat er gewoon voor, vandaag, morgen en overmorgen klussen en over 2 weken testen.

3. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Bedankt voor je reactie, ik ga er sowieso maar voor:) alleen wel vervelend dat ik niet weet of het nog een cyste is van de vorige ronde. Wachten is soms zo slopend pff.

4. Theprinces

Theprinces Actief lid

17 jun 2013
    238
    91
    28
    Vrouw
    Bij mij groeide het baarmoederslijmvlies ook zonder follikels en ook met cysten dus het kan wel maar het hoeft niet.... omdat je op cd 14 zit kan het gewoon van een follikel zijn.

5. jolein8

jolein8 Bekend lid

23 jan 2015
    569
    9
    18
    Bij mij groeit het baarmoederslijmvlies alleen als er een goed eiblaasje rijpt en gaat springen.
    regelmatig gehad dat een follikel van 17-18mm ineens verdween, maar het baarmoederslijmvlies groeide dan ook niet goed mee, bleef onder de 5mm.
    Als er wel een eiblaasje ging springen groeide het vaak ineens naar 7mm. Dikker werd het niet.

Volgens de arts gaat het baarmoederslijmvlies normaal pas echt toenemen als een follikel dominant wordt en doorgroeit.

Ik zou ook ovulatietesten gebruiken en temperaturen. Dan kun je achteraf ook zien of je temperatuur stijgt en er een eisprong is geweest.
    vanaf 17mm kan hij binnen 1 tot 3 dagen springen.
    succes!

6. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Bedankt allemaal! Had net een beetje oud bloed (bruin van kleur) Snap niet zo goed wat daar binnen allemaal gebeurd:(

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina