hoeveel uur per dag mag jouw dreumes tv kijken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ons Kleintje, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

hoeveel uur per dag mag jouw dreumes tv kijken?

1. dreumes mag geen tv kijken

2. niet meer dan 1 uur per dag

3. 1 tot 2 uur per dag

4. 2 tot 3 uur per dag

5. 3 tot 4 uur per dag

6. 4 tot 5 uur per dag

7. meer dan 5 uren per dag

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ongeveer een uurtje per dag denk, ze zit nu ook voor baby tv, even haar eten laten zakken en dan nog ff een uurtje slapen:D

2. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik heb gekozen voor 1-2 uur per dag, maar het is de ene dag helemaal niet, soms met heel slecht misschien wel 2 uurtjes....
    Normaal gesproken 's ochtends in het grote bed half uurtje (kunnen wij even wakker worden) en 's avonds na het eten nog half uurtje, soms wel een uurtje.
    Hij is gek op diego, dora, wonderteam en sesamstraat.

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Mijn zoontje kijkt bijna nooit tv. Soms eens een paar filmpjes van Bumba of Kleine Rode Tractor, maar over het algemeen is dat ook maar een minuut of 20. En ook niet elke dag.

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Mijn zoontje kijkt 's ochtends om half 7 zo'n 20 tot 30 minuten TV bij ons op bed. Vooral omdat ie altijd zo vreselijk vroeg wakker is en manlief en ik toch iets meer tijd nodig hebben om wakker te worden ;)
    En hij kijkt tijdens het koken 30 tot 45 minuten TV.

Verder kijkt ie heel af en toe 's middags voor de lunch nog wat TV, vooral als ik met hem thuis ben. Ik heb soms wat moeite om hem de hele ochtend bezig te houden namelijk ;) zeker nu ik zwanger ben.

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier staat de tv altijd aan. Echter kan mijn dochter niet stilzitten en kijkt nauwelijks. Alleen als ik haar even in de kinderstoel zet.
    Misschien een half uurtje per dag dat ze echt kijkt.

6. MG2009

MG2009 Niet meer actief

's Ochtends kijkt hij in ons bed tv, dan kan ik nog even wakker worden en me aankleden. Sesamstraat etc boeit hem weinig, dus meestal zet ik dan een dvd van Nijntje op, dat vindt ie geweldig. Als ik ga koken, mag hij Bumba (dvd) kijken, dan heb ik mn handen vrij in de keuken.

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    ik heb gekozen voor niet meer dan 1 uur per dag. Maar ik moet eerlijk zeggen dat de tv hier vaak de hele dag aanstaat als ik thuis ben en hij er bijna niet naar kijkt. Vaak is hij na 10 min alweer afgeleid en gaat wat anders doen :D

Deel Deze Pagina