Hoeveel uur per dag staat de tv aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fas30, 28 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel uur per dag kijken jullie tv?

1. 0-1 uur

2. 1-3 uur

3. 3-6 uur

4. Langer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Als de tv aanstaat kijken we ook echt. Dochter kijkt ongeveer 1,5 a 2,5 uur per dag. Eigenlijk te veel maar voor haar is het echt een rustmoment.

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Heel wisselend.
    Kinderen kijken sochtends vaak even tv of even op iPad, kiezen ze zelf.
    Kan ik even rustig douchen en aankleden.
    Als ik klaar ben gaat alles uit. De jongste kijkt verder dan geen tv meer. Als de oudste uit school komt kijken we soms even een filmpje en na het eten vaak eventjes.
    Als de kinderen slapen heb ik enkele series. Maar max een uur/anderhalf uur. Dus denk allemaal kijken we zon anderhalf uur gemiddeld.

3. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Hier kijkt zl (15 maand) een half uur tv als ik aan het koken ben. Vaak een dvd van tiktak (ik weet het: heeeeel ouderwets programma haha maar hij vind het geweldig. Doet fanatiek mee!!).

Savonds als hij op bed ligt hebben we de tv soms nog een uurtje aan.

Overdag staat de tv niet aan, vind het storend en onrustig. Dat halfuurtje dat zl kijkt zit hij ook in zn stoel voor de tv. Hou er nietvan als het achtergrond is.

4. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    Wij gebruiken de tv ook als radio dus overdag staat hij gewoon aan, echt tv kijken doen wij alleen savonds en de kinderen eigenlijk heel weinig, het boeit ze ook niet echt maar ik moet zeggen dat wij er ook niet echt een probleem van maken

5. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Heel de dag, als achtergrond :)

6. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Pfoe...moet ik gaan optellen hahaha.

Smiddags om 16 uur kijkt Dl meestal iets op tv of een filmpje, dus ongeveer een uurtje.
    Als ik mij morgens niet lekker voel (ben nog steeds misselijk) dan ga ik vaak even op de bank liggen en zet de tv aan op TLC.

Savonds als de kleine op bed ligt kijk ik vaak twee en een halve man.
    Daarna staat hij vaak aan als achtergrond, aangezien we dan eigenlijk niet eens meer met de tv bezig zijn.

Als de tv uit staat als mijn vriend thuis komt gaat die binnen een minuut aan, terwijl we nog koken, eten, kletsen en doen.
    Eigenlijk is het dus soms best zonde, en een gewoonte waar niet eens echt naar gekeken word.

7. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.292
    11.054
    113
    Wij hebben geen tv... Geen principiƫle keuze, maar manlief wilde onze 6 jaar oude tv niet mee verhuizen om redenen die mij nooit helemaal duidelijk zijn geworden, dus tv toen verkocht en een nieuwe staat onderaan onze prioriteitenlijst. En eerlijk, ik mis het niet. Dochterlief kijkt soms wat programma's op YouTube of kidstube, momenteel zijn Dora en het sinterklaasjournaal favoriet. Half uurtje tot 3 kwartier per dag als we veel thuis zijn. Manlief kijkt soms online een film, en als ik de kans heb kijk ik nieuws of een documentaire via uitzendinggemist.

8. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    hier staat de tv ook vaak als achtergrond een, ipv de radio

Deel Deze Pagina