Minimaal 8 uur. Anders ben ik niet te genieten. Het liefst een uurtje of 10. Voor 8 uur ben ik ook niet vooruit te branden. Meestal slaap ik om een uur of 23 tot een uur of 7/8. In de weekenden 'mag' ik wel eens uitslapen, en dan is het zo 10 uur.
Rond de 6 uur, meestal minder. Beide kids spoken nog veel. En de jongste is structureel om 5u wakker. Toen ik een baan had kon ik het opbrengen om dan ook tegen 20u/20.30u naar bed te gaan maar nu lukt me dat niet. Dus ik ben elke dag moe. Als de kids naar het kdv gaan duik ik vaak weer in bed.
8 uur ongeveer en dat is nu voor mij wel voldoende, ben daar wel ingegroeid, voor we die kleine hadden had ik echt wel 10 uur slaap nodig.
Minimaal 8 uur per nacht. Maar ik red dit niet altijd, en soms slaap ik ook weleens langer dan 8 uur. Vannacht heb ik bijvoorbeeld geslapen van 0:15-9:45. Dus zo'n 9,5 uur. Maar heb dus gestemd op 8.
Wij gaan allemaal om 6:15 uit bed vanwege werk en creche voorbereidingen, dus mijn man en ik liggen er uiterlijk om22:00 in. Heel erg vroeg, maar het helpt wel om genoeg slaap te krijgen merk ik.
Als ik niet zwanger ben en niet er 's nachts niet uit hoef voor mijn zoontje dan functioneer ik het beste met 8 uur slaap. Helaas heb ik dit al ruim 2.5 jaar niet meer kunnen ervaren haha Nu sprokkel ik wat uurtjes bij elkaar tussen het opstaan voor de kleine en het daarna wakker liggen door waardoor ik misschien op 6 uur per nacht uit kom. Dit is echt te weinig waardoor ik mezelf chronisch moe door de dag heen sleep. Ik heb goede hoop dat het allemaal weer goed komt als mijn kindjes straks een jaar of 4 zijn dus nog even volhouden
Meestal tussen de 7 en 8 uur.. Maar vannacht 10 uur.. Heb uitgeslapen met mn kleine meissie, werden om 10 u wakker, hihi
Gemiddeld 7 uur denk ik. En als het een paar nachten minder is geweest dan duik ik er een keertje extra vroeg in om bij te slapen (soms al om 20 uur..)
Ik slaap ongeveer 7 a 8 uurtjes per nacht. Het liefst slaap ik 10 a 12 uur, dan ben ik echt topfit. Ik heb heel veel slaap nodig, heb vannacht ook 11 uur geslapen *schaam* Heb avonddienst dus dan kan het gelukkig. Ik ben absoluut geen voorstander van het vroege opstaan.
Ik maak me tegen 22.00 u klaar voor de nacht en om 22.30 ga ik dochterlief nog even vernevelen. Tegen 23.00 uur lig ik dan in bed en om 01.30 gaat de wekker om dochterlief te vernevelen, ik lig er dan tegen 02.00 u weer in. Dan gaat de wekker om 04.30 nog een keer en dan lig ik er om 05.00 weer in en om 06.00 u gaat de wekker voor mijn werk. (Op mijn vrije dagen word ik meestal tegen 06.30 - 07.00 door dochterlief gewekt) Ik slaap dus in totaal zo'n 5 - 6 uur. Heb wel 8 - 9 uur per nacht nodig maar daar zijn de omstandigheden nou eenmaal al 2,5 jaar niet naar. Ik ga wel eens per week om 20.00 of 21.00 u naar bed en dan gaat de wekker dus om 22.30 en slaap ik om 23.10 weer in.
7 uur, al zou 8 (a 9) uur wel beter zijn! Maar nu ik in de buurt werk en niet meer 3 uur hoef te reizen per dag sta ik uiteraard later op, maar gevolg is dat ik niet meer zo vroeg naar bed kan! (En omdat ik rond een uur of 7 over mijn moeheid van de dag heen ben en omdat ik denk: oooh, maar kan toch een uur langer blijven liggen!)
Hier gemiddeld genomen 7 uur, en dat is voor mij genoeg. Ik ga rond 23:30-00:30 uur naar bed en als ik moet werken sta ik om 7 uur op anders tot 08:00- 8:30 uur als de meiden het toelaten.
Gemiddeld 7 a 8 uur. Normaal gesproken meer rond de 7 uur, maar nu dat ik zwanger ben vaker 8 uur. Als het kan dan...
Ik slaap meestal zo'n 8 a 9 uur. Deze heb ik ook echt nodig! Ik kan best wel eens een nachtje wat minder slapen, maar dan moet ik die nacht erop gaan compenseren. Ik ben met deze zwangerschap wel veel wakker 's nachts, slaap ik 2 uurtjes en dan word ik weer even wakker...
ik slaap heel weinig. iets wat ik al van kleins af aan heb. ik kan amar hooguit anderhalf of 2 uur achter elkaar slapen en voor mijn gevoel ben ik dus vaak hele nachten wakker. er ontgaat mij dus heel weinig s'nachts. ik heb optie a gekozen. ik heb een goede nacht als ik 3 uur achter elkaar geslapen heb en de losse half uurtjes die erna komen zijn meegenomen. meestal ga ik rond 10 uur naar bed en dan slaapt ik rond half 11/ 11 uur en wordt rond 1 uur/half 2 wakker en dan begint het wachten op de volgende dag.
Ik slaap al 2,5 jaar veel te weinig. Mijn zoontje is een slechte slaper, en mijn dochter is ook geen slaapwonden.. Ik slaap nu meestal 6 uur per nacht, en helaas niet aaneengesloten. 7 uur slapen is voor mij echt wel voldoende, maar ik voel me het beste als ik een paar uur aaneengesloten kan slapen. Sinds ik weer aan het werk ben na mijn verlof, heb ik er duidelijk last van. Ik kan me niet zo goed meer consentreren, vergeet veel en tel vaak de uren af tot het 17.00 is. ik vind dat vreselijk, want ik was zo helemaal niet.
Ik heb geen kids, dat telt ook mee natuurlijk. Ik kan makkelijk 10 uur slapen, maar op 7 red ik t ook wel. Ligt er ook aan hoeveel ik heb gewerkt, en de medicatie van de IVF telt ook mee merk ik. Maar als ik bv van 7 tot 5 heb gewerkt, en de dag erna moet ik ook weer om 7 beginnen, dan ben ik na die 2 dagen afgemat, en kan ik gerust om 21.00 mn bed induiken, en de klok rond slapen. Verschild behoorlijk bij mij. *Edit, mijn man heeft maar max 8 uurtjes nodig, in t weekend gaat ie bv om 03.00 naar bed, en om 09.00 zit ie weer beneden. Niet te geloven, want hij doet lichamelijk zwaar werk, dan denk je toch dat ie uit zal slapen? Nee hoor, 09.00 zit ie klaarwakker.*