Hoeveel uur per nacht slaap jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yukl, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel uur per nacht slaap jij?

1. 5 uur of minder

2. 6 uur

3. 7 uur

4. 8 uur

5. 9 uur

6. 10 uur of meer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Sinds de geboorte van mijn twins, slaap ik veel te weinig haha.. Daarvoor sliep ik meestal rond 8 uurtjes...

2. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Jee dat is best heftig zeg... heeft ze veel last van benauwdheid?
    Doe je dit al lang?

3. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    7 uur toch zeker wel,doordeweeks dan.
    Weekenden meestal wat korter ;)

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik gemiddeld 7 uur en heb daar ook wel genoeg aan. Het ligt er ook een beetje aan hoe de kleine man slaapt. Soms slaap ik ook weleens langer hoor maar omdat ik dat niet meer gewend ben loop ik dan gelijk de hele dag met hoofdpijn haha.. ;):)

5. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Normaal slaap ik 6 uur per nacht maar de laatste tijd 5 uur of
    minder maar dat heeft met mijn zwangerschap te maken.

6. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    meestal 7 uurtjes per nacht, in het weekend nog wel eens langer het ligt er aan hoelaat Madou wakker is.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ongeveer 6-7 uur per nacht. Ik had ook altijd mijn slaap heel hard nodig, maar na een paar tropenjaren hier gaat het prima met die 6-7 uur. Zou wel meer willen, ben eigenlijk wel altijd moe, (maar 't is de vraag of dat van die 6-7 uur komt), maar ik houd het wel vol en bedenk me maar dat de kids op een gegeven moment wel een keer gaan uitslapen enzo en wij dan ook weer aan meer nachtrust toe gaan komen ;)

8. emje

emje Niet meer actief

ik heb zo 7 a 8 uur slaap nodig. nu met de kleine meid lukt dat niet altijd.

normaal gingen wij om 22.00 slapen en ging om 05.00 de wekker.
    nu gaan wij rong 21.00 slapen. en word dan zo 2 a 3 keer wakker gemaakt door de kleine meid voordat de wekker weer gaat om 05.00

9. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik slaap ca. 8 uren per dag.
    En heb dat ook nodig.
    Wel gaan wij er vroeg in, maar de wekker gaat hier ook om 5:30..

10. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ca 6 uren per nacht soms wat minder en heel enkel wat meer.
    Slaap meestal pas rond 00.00 en als ik vroege heb moet ik er 05.30 weer uit. Op andere dagen is ze rond 06.30/07.00 wakker maar ze is snachts ook nog weer een aantal keren wakker de laatste maand. En voor ik dan weer slaap zijn we weer een half uur verder..

En ik ben ook echt wel moe en heb meer slaap nodig. Overdag slapen doe ik nooit dat wil niet.

11. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik heb veel slaap nodig, liefst 10 uur.. Met minimaal 8 kom ik de dag nog wel door, maar alles daaronder dan ben ik echt gebroken.

Laatste tijd slaap ik helemaal slecht maar dat heeft te maken dat mijn medicijnen niet samen gaan met een kinderwens.. Dus voor nu proberen we het zo te redden zonder dat ik instort :D

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Tussen de 6 en 8 uur. Maar met 7,5 à 8 uur functioneer ik het beste ;)

Langer als 8 uur slapen schijnt ook niet goed te zijn en kan juist zorgen voor vermoeidheid!

13. 10 uur of meer.. Ik heb echt heel veel slaap nodig!

14. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Ik slaap ca 8 uur per nacht doordeweeks maar dit is te weinig en op mijn part-time dag (woensdag) en in het weekend slaap ik bij (meestal 10 uur). Doe ik dat niet dan ben ik echt helemaal kapot en loop ik continu met koortsuitslag of verkoudheid. Ben benieuwd hoe dat gaat als de kleine er is strakjes...

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik ga altijd veel te laat naar bed. meestal tegen 1.00 pas. ik weet niet waarom, ik heb gewoon geen zin om naar bed te gaan. om 7.00 sta ik op samen met mijn man

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik ga meestal rond 12 uur op bed en slaap tot 10 uur 11 uur ..maar voel me nog steeds heel erg moe :(

17. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Onze kleine slaapt door tot 07.00/07.30uur.. Ik ga meestal rond 11 naar bed. 8 Uur slaap heb ik echt nodig, sommige dagen zelfs meer..

Onlangs was ons ventje 3 dagen om 06.00uur wakker. Dat ene uurtje maakt dan zo'n verschil, dat ik die dag niet vooruit te branden ben!

Een keer in de zoveel tijd heb ik een 'bij slaap dag'. Dan slaap ik echt 12 uur aan een stuk en ben ik weer bijgeladen. Heerlijk ;)

18. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik heb niet echt een vast aantal uren dat ik nodig heb. Soms spring ik na 5 uurtjes lekker uitgerust mijn bed uit en soms is dat pas na 10 uur slaap.

19. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik slaap ook regelmatig 7 uur per nacht (meestal nog iets minder ook) en dat is voor mij ook te weinig. Komt niet door een vroege vogel maar gewoon door de *piep*wekker, moet 4 ochtenden om 6uur mijn bed uit (soms zelfs 5uur al) en dan kom ik dus echt niet aan mijn uren.
    3 nachten slaap ik dan meestal wel zo'n 8uur maarja als je al chronisch slaap tekort hebt dan is dat eigenlijk ook te kort. Tja ik heb echt geen zin om elke dag al om 21uur naar boven te gaan zodat ik op 22uur slaap om zo aan mijn uren te komen. De enkele keer dat ik dat wel doe is op donderdag omdat mijn vriend er dan 'savonds toch niet is, anders vind ik het niet gezellig.

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik ga er tussen 23.00 en 00.00 uur in (man komt vaak pas om 22.00 uur thuis en anders zien we elkaar helemaal niet meer) en sta om 6 uur weer op met nog 1 of 2 'babybreaks' s'nachts.. eigenlijk wel steeds te weinig slaap.

Deel Deze Pagina