te weinig, meestal 5,5 tot 6. Ik ben doordeweeks alleen en heb een full-time baan, waarin ik 4 x 9 uur werk. Dus elke dag gaat bij mij om 5.30 uur de wekker. En 's avonds rond een uur of 8 ligt de kleine en dan moet ik nog beginnen met de vaat en andere huishoudelijke klusjes. En dan wil ik óók nog even wat tijd voor mezelf. Kortom: een etmaal duurt mij iets te kort en ik ben ook regelmatig erg vermoeid..en dan is max. 6 uur slaap wel weinig..
hier slapen we van half 11 tot gem 9 uur mijn man tot 5 uur in de ochtend want die moet werken.. ik kom zeker wel aan de 10 uur slaap maar ben dan ook gezegend met een uitslapertje hahaha
Slaap nu als ik geluk heb 7 uurtjes ongeveer maar heb hier zeeeer zeker niet genoeg aan! Ben nu al toe aan verlof! hahahah!
5 uurtjes tot minder maar sinds 1 week gaat het slapen wat beter. mijn zoontje slaapt door (jahoe echt waar) en begin nu te merken dat ik na 1 weekje een keer niet doorbroken te slapen ik veel beter in me vel zit. nu slaap ik z'n 7 uurtjes maar wel aan een stuk. hiervoor was het minimaal 4x per nacht eruit.
Ik slaap zo'n 7 tot 8 uur. Heb dit ook echt wel nodig, ben dan nog vaak moe, heb eigenlijk 9 tot 10 uur slaap nodig maar red dat vaak niet. Ik ben iemand die heel slecht tegen weinig slaap kan. Ik ben dan ook gezegend met een dochter die al met 5 weken door sliep en zeer zelden 's nachts wakker word
zon 6 a 7 uurtjes. zou wel langer willen maar door de zwangerschap kom ik vaak niet snel in slaap en moet ik vaker naar de wc
Ik slaap tussen de 6 en 7 uur per nacht, terwijl ik minimaal 8 uur slaap nodig heb om me uitgerust te voelen. Ik voel me dus al heel lang niet uitgerust..haha. Eva is een slechte slaper en houdt ons vaak wakker 's nachts. Soms ben ik het zo zat en zo moe. Maar ja, ik kan het niet veranderen. Gewoon maar doorgaan dus. Ik lig er elke avond rond 22.00 uur in.
Wij hebben een redelijk vast ritme en zodra we daar van afwijken gaat het helemaal mis We gaan om 22.00 uur naar boven en slapen rond 22.30 uur ik meestal tot een uur of 9 en mn man tot kwart over 7... In het weekend proberen we het ook zo te houden lang leve het opnemen van tv programma's!
ongeveer 6 á 7 uur, maar meestal wel in delen. De jongste rommelt nog behoorlijk 's nachts. Ik heb zeker meer slaap nodig, maar m'n lichaam is er inmiddels wel aan gewend, ondanks dat ik me soms nog wel erg moe voel. Er komen vast wel weer betere tijden... hoop ik Op m'n werk hebben ze het er wel eens over dat ze vroeg wakker waren, 8 uur ofzo. Man, man, als ik dat op de wekker zie staan heb ik gewoon uitgeslapen!
Ik slaap nu gemiddeld een uur of 7. Voor m'n zoontje was 9u m'n absolute minimum, maar dat is veranderd. Ben wel vaak moe, maar een glimlach van zoonlief maakt al veel goed
Momenteel ben ik al blij als ik bij elkaar gesprokkeld 6 uur slaap haal, meestal is het maximaal 4/5 uur. Maar ik ben er gelukkig al aardig aan gewend. Vroegah en voordat onze jongste geboren was, had ik gemiddeld 7/8 uur per nacht denk ik.