Hoeveel uur per week werkt jou man? En mis je hem?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 19 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan3meisjes

mamavan3meisjes Actief lid

8 feb 2015
    478
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn man werkt 36 uur, ochtend/dag/avond en nachtdiensten. In de gevangenis. Mijn man kan onze kinderen dus regelmatig naar school brengen, van school halen etc. Keerzijde is dat hij er regelmatig 's nachts niet is, of de avond. An sich vind ik dat geen probleem. Ik weet nog wel dat mijn jongste net geboren was, paar weken oud en de oudste 2 's nachts buikgriep kregen, dan zit je wel even om 't hand hoor. Maar ook dat went.

Naast zijn werk doet mijn man nog een opleiding. Ikzelf werk 15 uur per week. Ik ind het wel fijn dat hij ook regelmatig thuis is en persoonlijk zit ik er niet echt op te wachten dat hij het dubbele zou werken.

2. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Mijn man werkt 40 uur. Afgelopen twee weken is hij smiddags vrij geweest en de twee weken ervoor hele dagen. (Hij was alleen niet thuis maar aan het klussen in het nieuwe huis en de eerste week lag ik nog met dochter in het ziekenhuis ;)) Dus ik ben nu redelijk aan hem gewend geraakt thuis. Volgende week gaat hij weer volledig werken en dan moet ik het alleen doen. Ik denk dat ik het wel ga missen :p

3. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Mijn man werkt momenteel 24 uur per week en ik mis hem wel! Heb m graag de hele dag om me heen. Als de werkweek erop zit vieren we altijd een klein feestje :p

4. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit.
    Wij hebben een grote vrienden en familiekring. Bijna iedereen hbo/wo geschoold in heel verschillende werkgebieden. En niemand werkt meer dan 40 uur. Dus het verbaast je te lezen dat er zoveel mannen zoveel werken.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Idem, sterker nog hier in onze vriendenkring, familie en omgeving werken bijna alle mannen met kinderen part-time. Allemaal hebben ze wel een "papa" dag. Wel zijn het allemaal 2 verdienende gezinnen. Ik ken eigenlijk geen thuisblijf moeders

Deel Deze Pagina