Mijn man werkt minimaal zo een 70 uur per week. Eigen bedrijf aan huis. Ik mis hem niet maar dat komt omdat we wel samen ontbijten, lunchen en koffiedrinken op dagen dat ik vrij ben. Daarnaast is hij er met avondeten eigenlijk altijd. Hij speelt daarna ook sowieso wel een uurtje met dochterlief en gaat dan weer. Vaak zitten we savonds tegelijk op de bank rond negen uur. Hij is klaar met werk en ik met het huis opruimen 😄 Ik vind onze routine dus erg fijn, want ook al maakt papa veel uren, onze dochter krijgt wel alle belangrijke "gezinsmomenten" met zowel papa als mama
Ml werkt tussen de 70 en 80 uur. Volgt op dit moment ook nog een studie waar hij zo'n 15 a 20 uur per week aan kwijt is. Ikzelf werk 24 uur en doe bijna alles thuis. Ik mis ml wel regelmatig, vooral als hij op zondag aan het studeren is en ik iets leuks Onderneem met DL. Bijv. Naar de dierentuin en daar alle gezinnetjes zien en ik loop daar alleen met DL...
Mijn man werkt zo een 60 uur buiten de deur en zo een 10 a 15 uur per week thuis. Als hij weg is mis ik hem zeker maar als hij een dagje thuis is ben ik blij als hij de dag daarna weer aan het werk is. Ik ben zo gewend aan mijn routine in huis dat ik er niet goed tegen kan als hij die verstoort op een dagje thuis.
Mijn man gaat ook regelmatig naar het buitenland, 8wkn VS, straks weer 6wkn Suriname... Dan mis ik 'm vreselijk, zelfs gewoon doordeweeks wanneer hij normaal hier in NL zou werken...
Wij werken beide 32 uur. In de ochtend zien we elkaar maar kort, maar we eten 's avonds (bijna) altijd samen. Weekenden zijn we ook beide vrij. We missen elkaar niet tijdens het werk of als we dingen voor onszelf/met vrienden doen.
Mijn man werkt behoorlijk wat uren. Gaat om 5.10 de deur uit en komt vaak pas na 20.00 uur thuis. Dit 4 dagen in de week. Dan op vrijdag is hij altijd voor 18 uur thuis. Op zaterdag werkt die meestal 2x per maand. Maar ook periodes bijna elke week. Toch probeert die zeker het laatste jaar om , om de week een heel weekend thuis te zijn. Gelukkig is dit niet altijd hoor. Deze week was hij alleen dinsdag laat thuis (en ik vind de dinsdag altijd fijn als die weg is haha , leuke tv programma's die hij niks vind ) Soms vind ik het niet leuk. Zie hem even voor het naar bed gaan meer niet. Vooral het altijd alles alleen moeten doen vind ik soms zwaar. Maar de dagen dat hij er wel is , genieten we juist wel extra. Dus echt missen nee niet echt. Maar soms is het wel jammer.
Mijn man werkt een wisselend aantal uren per week en werkt in de transport. De ene week 1 dienst, een andere week bijv. weer 4. Hij werkt ook nachtdiensten. Op zich stel ik me altijd in als hij werkt dat ik dan ook 'mijn ding' doe met de kinderen. En mijn man en ik hebben een verschillende smaak van tv-programma's. Dus moet zeggen dat op de avonden dat ik alleen zit, ik heerlijk ongestoord zap tussen de programma's die ik leuk vind. Missen is een groot woord, maar ben altijd wel blij als hij weer thuis komt. Hij overweegt nu een baan te nemen waarvoor hij een paar dagen achter elkaar van huis is. Voordeel is dan dat hij door de week altijd thuis is, maar daarentegen ben ik dan 3 dagen per week helemaal alleen en ik weet nog niet of ik daar heel vrolijk van word.
Man werkt onregelmatige diensten. Voor mezelf mis ik hem niet, maar ik mis hem wel bij de verzorging van onze zoon. 9 van de 10 keer komt zowel ochtend als avondritueel op mij neer, als ik naar mijn werk ga, moet ik zoon altijd meenemen en wegbrengen, na het werk weer ophalen, daarin mis ik hem wel.. Onze vrije dagen lopen ook niet zo vaak gelijk dus dan vind ik het wel fijn als we weer een dagje samen hebben.
Mijn man werkt minimaal 60 uur. Hij zit vaak op opdrachten door het hele land en verblijft dan vaak langere tijd in hotels. Hij gaat nu ook steeds vaker naar het buitenland om workshops te geven en is dan ook dagen weg. In het begin miste ik hem wel maar ik begin eraan te wennen. Mijn oudste zoon kan er heel moeilijk aan wennen dat papa vaak weg is.
Manlief vertrekt zondagavond/maandagmorgen naar zijn werk en komt pas vrijdag weer thuis. En ja, op sommige momenten mis ik hem vreselijk.
mijne werkt ook eind de 70 uur en met drukte wel meer nog. Eigen zaak. Missen? Nee hoor. Zaak is in onze straat dus zie hem genoeg.
Mijn man heeft zn eigen bedrijf. Gemiddeld zo'n 50 uur per week aan werk en daarnaast de administratie. Ik mis hem niet echt, zelf heb ik het druk genoeg dus de dag is zo voorbij. Wel denk ik aan hem, dat is iets anders als missen
Wat werken er veel mannen 40+ uur! Missen zij hun kinderen niet verschrikkelijk? Mijn man werkt 32 uur, ik 24-28 (wisselende diensten). Door mijn wisselende diensten zijn we soms 3 weken achter elkaar geen enkele dag samen vrij, dat vind ik wel eens vervelend, maar missen, nee. Ik vind het vooral fijn dat mijn man vrijwel net zoveel voor de kinderen en het huishouden zorgt als ik, voor de kinderen maakt het dan ook niet uit wie er thuis is. En mijn man geniet enorm van de tijd met de jongens.
Mijn man werkt veel. Van maandag tot vrijdag ben ik altijd alleen. Hij gaat 7 uur uit huis en komt savonds vaak pas thuis als de kinderen al slapen of net voor ze op bed gaan. Ik vind het wel vervelend, lijkt me op sommige momenten echt fijn om even extra handen erbij te hebben. Maar het kan niet anders. In het weekend en de feestdagen is hij wel altijd vrij.
Ook hier een eigen zaak. Man werkt in het seizoen van 8-22 en in de winter van 8-17. Maar daarnaast zijn er ook dagen dat alles volgeboekt is en hij lekker thuis is. Of als hij bij het winterwerk iets gedaan heeft wat twee dagen moet drogen oid. Dus nee ik mis hem niet. Op cruciale momenten is hij er altijd bij doordat we onze eigen tijd in kunnen delen tot op zekere hoogte. En in het seizoen draai ik ook gedeeltelijk mee dus zijn we alsnog samen met de kinderen. Daarnaast mijn baan van 24 uur. Als hij savonds weg is doe ik administratie. Genoeg te doen dus om elkaar niet echt te missen. De kinderen ziet hij evenveel als dat hij in loondienst zou werken. Smorgens even en vlak voor het eten en na het eten het op bed leggen. En zijn vrije uren.
Zo gaat het hier ook. Hij komt elke avond thuis eten en is zo rond half 8 weer vertrokken. Ik kan altijd appen of bellen, maar of ik hem te pakken krijg? Het bereik is niet overal even goed op de zaak. Hij is gelukkig wel flexibel, als ik moet werken brengt en haat hij de kinderen van en naar school. Dat is een voordeel van de langere projecten waar hij aan werkt, of het vandaag of morgen gedaan word maat niet uit, als het maar op de afgesproken datum af is. Nadeel is dat er ook regelmatig op zaterdag avond of zondag gewerkt moet worden, aflakken kun je niet als er veel stof in lucht zit. Of ik hem mis? Soms wel, als de kinderen ontzettend druk of vervelend zijn maar inmiddels ben ik er zo aan gewend dat ik 's avonds alleen ben dat ik er aan moet wennen dat hij thuis is als we vakantie hebben. En ik kan niet makkelijk weg 's avonds, dat moet ik echt plannen en overleggen.
Mijn man werkt 40 uur, ik zelf 32, beide een gewone kantoorbaan. Overdag ben ik zelf zo druk op werk, dat ik hem niet mis.... (klinkt dat erg onaardig??) Hij moet wel regelmatig naar het buitenland, dat is wat minder, maar goed, hoort erbij
Mijn man werkt "maar" 36 uur in 4 dagen, 9 uur per dag. Missen is misschien een groot woord, maar over het algemeen vind ik de dagen dat hij thuis is veel leuker .
Mijn vriend werkt 40-50 uur. Om de week ook op zaterdag. Tegenwoordig heeft ie op maandagavond ook 3 uur cursus voor zijn vrachtwagenrijbewijs. Hij belt me regelmatig dus missen doe ik hem niet.