hoeveel uur slaap bij 9 weken oud?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ling, 25 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    Hallo allemaal,

mijn ventje is 9 weken en slaapt op de dag erg weinig.
    's nachts slaapt hij gemiddeld van 19.00 tot 4-5 uur (tegenwoordig) en ik had het liever anders gezien (23-7), maar dan maakt hij al een grote sprong.
    Dus op de dag wil hij niet langer dan een uurtje slapen per keer.
    Maar hoeveel staat er ongeveer voor, aantal uur, voor een 2 maanden oude baby?

Bedankt voor de antwoorden alvast!

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Baby's zijn geen automaatjes en hoeveel slaap ze nodig hebben verschilt dus per kindje. Als je zoontje uitgerust en tevreden is, zal hij hier wel genoeg aan hebben. En geniet maar lekker van dat lange slapen, Mirre slaapt pas sinds een week of 2 van 23-7 ;)

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fae slaapt overdag ook maar 'uurtjes' , nouja eigenlijk -3 kwartiertjes- telkens. Sinds gisteren ben ik eens gaan volhouden met het teruggeven van de speen na zo'n kort slaapje (hazeslaapjes noemde verpleegkundige van het cb het) en na een keer of 6 , 7 (half uurtje) viel ze weer goed in slaap. Fae is anders s avonds ook echt TE moe en daardoor erg huilerig vanaf 5 uur tot een uur of 8.. dan valt ze eindelijk echt in slaap. Dus ik ga nu proberen om de slaapjes overdag te gaan rekken naar 1,5 uur. Misschien scheelt dat.
    Maar als jouw kindje verder vrolijk is, dan maakt het niets uit.

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mijn dochtertje sliep tot een week geleden overdag ook haast niet.
    tot we meer regelmaat zijn gaan aanbrengen, en nu slaapt ze de hele dag en nacht en is tussen de voedingen in zo`n 30min tot 45 min wakker. met uitzonderingen van de nacht en ochtendvoedingen.
    ze slaapt nu zo 18 uur of langer op een dag

Deel Deze Pagina