rode vlekken

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door felina, 20 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    sinds gisteren zit mijn zoontje van 5 weken van top tot teen onder de rode vlekjes...... hij heeft geen koorts zijn oortjes zijn helemaal rood ik dacht eerst nou hij krijg de waterpokken maar dat kan toch niet? ik weet rond deze tijd krijgen ze acne maar dat is het niet....maar wat kan het wel zijn?

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Je kan dit het beste even aan een deskundige laten zien. Kan het op deze manier niet beoordelen.
    Laat je even weten wat het is?

Ilja

3. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    Ben bij huisarts geweest en die weet het eigenlijk ook niet, hij denk een allergische reactie. Ik moet morgen weer terug komen hij wil dan nog eens kijken hoe het er dan uitziet. Maar wat mij opvalt is dat de rode vlekken overal zit maar niet op zijn rug, ik heb hem gister ingesmeerd met kv baby bodylotion, maar ik was zijn rug vergeten....dus nu denk ik dat hij mischien allergisch is voor die lotion. Maar goed ik ga kijken wat huisarts morgen zegt.

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Zoals jij het omschrijft zou je idd denken dat het van de lotion is.

5. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    Hoi kwebbeltje nou de kleine is gisteren met spoed opgenomen met netelroos verschijnselen. Hij heeft buikgriep.....daar kan het van komen die uitslag....kan ook in combinatie met een andere allergie zijn wat ik denk die lotion. Het gaat vandaag al beter vlekken trekken weg en hij had verhoging en dat is ook weer normaal dus mischien mag hij morgen weer naar huis.

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Potdikkie dat is schrikken. Hopelijk zijn jullie weer lekker thuis.
    Netelroos is ook een uiting van allergie.

Ilja

Deel Deze Pagina