in het begin net 8 uur per dag. Nu met medicatie voor de reflux gaat het stukken beter. Ze is denk 3 uur per dag wakker dus de rest slaapt ze. alleen de nacht mag wel wat beter want dan word ze nog wel 2x wakker
Max is (bijna) 6 maanden en slaapt 's nachts 11/12 uur en overdag 2 slaapjes, een van een uurtje en een van 2 uur...
Charlotte slaapt gemiddels 1,5 a 2 uur tussen de voedingen en s'nachts slaapt ze ongeveer 10 uur! Ze is nu 3 maanden oud! Maar dat heeft ook wel even geduurd! Met ongeveer 6 weken sliep ze weinig en huilde veel!
Mijn kleine mannetje slaapt best veel geloof ik, als k dit allemaal zo lees... 's Avonds tussen 19.00 en 20.00 gaat hij naar bed, 's morgens rond 8.00 wordt hij wakker, krijgt hij een voeding en "speelt" hij tot een uurtje of 10.00... Dan gaat hij meestal nog weer even tukken tot een uur of 12.00, dan weer een voeding... Tegen 15.00 nog een voeding en dan weer slapen tot een uur of 17.30... Weer een voeding en zo tegen 19.00 de laatste voeding... Dus 's nachts 12 uur (gemiddeld) en overdag 4,5 uur... Al met al toch zo'n 16,5 uur (in de 24 uur)... Maar de tijd dat hij wakker is, is hij ook heel alert en beweeglijk... Hij slaapt ook al ruim 3 weken door en dat terwijl hij nu 10 weken oud is...
De mijne van 7 weken slaapt niet veel meer dan dat op een dag en soms zelfs wel minder. Hier gaan de nachten wel goed. En als ze niet slaapt is ze super onrustig en aan het huilen. Btw. ik las in een ander topic dat je kleine al kan rollen? Dat is wel heel erg snel, maar aan de andere kant ook super herkenbaar hier. Mijn eerste dochter (die was ook super onrustig en huilde veel) kon dit ook al naar een aantal weken. De fysiotherapeute vertelde mij dat dit juist kwam door de onrust in haar lichaam (ze was ook super sterk voor een baby). Misschien is het een idee om je te laten door verwijzen door het cb naar een kinder-fysiotherapeut. Ik heb bij mijn eerste dochter veel gehad aan het adviezen en voor mijn kleine heb ik nu ook een afspraak gemaakt bij de fysiotherapeut. Heel veel succes! Ik weet precies hoe je voelt!
mijn meisje slaapt 's nachts door van 20.00 tot 08.00, dan overdag van: 10.00 tot 12.00 13.30 tot 15.00 16.30 tot 18.00 totaal dus 's nachts 12 uur en overdag 5 uur: 17 uur per dag! En dan heb ik nog een peuter die tussen de middag slaapt en kan ik dus alleen 's middags heeeeel eventjes weg tussen half 4 en half 5 (maar ben wel heel blij dat het nu zo goed gaat hoor)
Joris slaapt maximaal 12 uur op een dag. Is dit te weinig? In de nacht 8 a 10 uur en overdag tussen de 2 a 4 uur.
UUHHHMMMM! je kunt hier beter vragen hoeveel hij wakker is (hij wordt morgen 11 weken)... 08.00 eten, aankleden, spelen (max. 09.30), slapen 12.00 luier, eten (max 13.00) slapen 16.00 luier, eten, spelen (max 17.30), slapen 19.45 bad, pyjama, (20.00) eten, knuffelen (max 21.00), slapen 05.00 luier,eten. slapen (duurt totaal 30 minuten). Hij is dus maximaal 5 uur wakker dus slaapt zeker 19 uur! of ja slapen, hij gaat dan naar bed, geen idee of hij snel in slaap valt maar hij is dan rustig. Hij wordt wel eens wakker en als ik hem de speen geef slaapt hij verder. Hij slaapt steeds langer door, vanmorgen van 19.30 tot 05.30 = 10 uur
Onze dame is bijna 1 jaar. Ze slaapt van: 19.00-07.00 uur en van 9.00-10.30 en van 13.00-14.30 Best veel vind ik nog. Erg lekker
Dat is wel normaal denk ik hoor! Lucas slaapt over 3 slaapjes van ongeveer een uurtje (soms 45 min, soms 1,5 uur). 's avonds slaapt hij van 19.30-23.00 /23.30-5.00/5.30-7.00 (ongeveer).
Joris is net 6 weken. Hij was wel 10 dagen te laat geboren. Dus bijna 8 qua hersenen haha.. Kan het kwaad? Hij wil gewoon niet meer slapen. Mijn man heeft hem er net uitgehaald omdat hij na 1 uur slapen lag te krijsen en hem in de box gelegd. Hier ligt hij dan heel vredig en hij is zo 2 uur wakker zonder problemen. Als je hem in bed legt, begint het drama. Zodra hij zijn slaapjes heeft gehad wil hij echt niet meer. Althans dat blijkt zo.
Mijn kleine isnu bijna 8 weken en slaapt ook weinig naar mijn idee Snachts gaat het goed, slaapt hij van 23.00 tot een uur of 05.00, fles en dan slaapt hij tot 8.00 Vanaf 8.00 is hij eigelijk constant wakker, af en toe een hazenslaapje van 15 minuten, veel huilen, erg onrustig Dit is eigelijk sinds een week of 2. Advies van cb is om in te bakeren. Wanneer ik dit doe zet hij het helemaal op een krijsen.
Onze kleine wordt ook ingebakerd, maar kijkt je dan met een big smile aan. maar overdag slapen is een regelrechte ramp. ik loop nu tussen de middag minimaal 1,5 uur, zodat hij die slaap in ieders geval heeft. In de wandelwagen slaapt hij goed.
Ik denk dat L een uurtje of 17/18 slaapt op een dag. Ze heeft wel reflux, en zuurremmers, maar slaapt er niet minder om. Ze slaapt van +/- 7 uur s'avonds tot 8.30 uur s'ochtends (wel fles om 23 uur) en van 11 - 12, 14-16 zo ongeveer. Huilen doet ze nauwelijks, alleen als ze moe is en wil eten. Ze is nu 3,5 maand.