Toch zeker wel 9 uur, 22:30 lig ik er zo'n beetje in. Rond 7 uur krijgt Ivan zijn fles en dan duiken we met z'n allen weer het bed in tot een uur of 9
veel te kort haha ga door de week rond 23.00 uur op bed en om 6 uur gaat de wekker als ik niet hoef te werken blijf ik liggen tot 9 uur heerlijk
Ik heb minimaal 8 nodig maar dat is al maanden niet meer zo.. Gevolg: Altijd moe en met regelmaat hoofdpijn. Soms zo erg dat ik echt op bed MOET.
Gemiddeld zo'n 8 uur. Kleine man gaat er om 19u in en komt er over het algemeen rond 7 weer uit. Dan is het maar net hoe laat wij naar bed gaan maar meestal rond 23u
Met een beetje geluk 5 a 6 uur, helaas altijd onderbroken. Drie slechte slapers hier, dus af en toe wel helemaal kapot. Met een uurtje of 6 a 7 ononderbroken zou u al erg blij zijn
9 of 10 uur. En ik ben er blij mee aangezien ik heel ziek ben, heb ik m'n slaap hard nodig. Eerst was ik zo ziek dat ik niet kon slapen,vreselijk was dat!
Zie mijn banner; ik slaap 's nachts helemaal niet meer. Ik geef gewoon mijn kind aan de kraamzorg en ga dan terug naar bed overdag voor een paar uurtjes 'Z'. Ze is echter nu het probleem aan het oplossen - borstkolf halen - want de voeding lukt niet. Zodra de voeding lukt, zal het ongetwijfeld meer dan de helft schelen!
heb zeker wel 8 uur per nacht nodig. Heb gestemd op 6 uur per nacht. Ga toch te snel te laat naar bed.En toch moet ik er op tijd uit kindjes he! Hihi. En mijn jongste komt nog 9 van de 10 keer per nacht ze is nu 3.5. En soms pieker ik te veel en slaap ik slechter.
Soms 10, soms 5..... Als mijn man "weekend-dienst" heeft met Beer mag ik uitslapen, dan haal ik 10 uur wel makkelijk..... En doordeweeks zit ik te lang op de laptop/ZP, en dan mag ik de dag erop om 7 uur eruit voor mn werk of Beer. Met enkele onderbrekingen in de nacht heb ik soms maar 5 uur slaap gehad.... GAAAP!! T beste functioneer ik op 8 uur slaap, maar toen Beer in t begin om de 3 uur voeding kreeg voelde ik me ook niet moe.
Gemiddeld 8 uur. Ik heb eigenlijk wel 9 uur nodig. Maar dat lukt bijna nooit. Momenteel kom ik er overigens helemaal niet aan, omdat mijn jongste nog niet doorslaapt. Maar k hoop dat dat over n paar maanden ook weer over is.
Tien gemiddeld denk ik, ik ga redelijk vroeg slapen de meeste avonden. In de periodes dat mijn lichaam weer zo lekker opspeelt, slaap ik soms wel 12 tot 14 uur.. Toch zou ik mijn nachtrust graag opgeven voor een kindje.
Ik slaap minder dan dat ik zou willen haha! Laatste weken vaak en lang wakker door kramp in m'n benen en voet... Heel erg naar! Slaapt zoon eindelijk door, ligt mama wakker haha! Als ik geluk heb, kom ik op zo'n 5 uurtjes per nacht... Maar ach, gaat ook wel weer voorbij!
Zo ongeveer 7.00 denk ik, verschilt.. Ik ga vaak wat te laat naar bed, niet echt handig natuurlijk. Anders zou ik wel langer slapen. Gelukkig houdt onze dochter ook van uitslapen, zo rond 8.00-9.00 is ze vaak pas wakker.. Heerlijk. Maarja, als je dan rond 23.00 pas naar bed gaat en je man er om 7.00 uitgaat werkt dat minder he. ach. Toch vakantie nu