Ik had al eerder een topic hierover over wat ik allemaal niet moest vergeten met mijn skivakantie (treinreis). Nu vroeg ik mij alleen nog wat af. We nemen de kinderwagen mee, daar zit een hele dikke voetenzak op. Nu heb ik ook een skipak voor Ties, maar moet ik daar nou veel kleren onder doen? Of nog extra sloffen of iets dergelijks?
Wij zijn net terug van skivakantie. De kinderwagen hebben wij nauwelijks gebruikt, veel te veel sneeuw! Wat wel handig was: een draagzak (kon die gewoon mee de kabelbaan in) en een babyzonnebril!
En onder het skipak deed ik trouwens gewone kleertjes en sokken. Ik had er zo een waarbij al slofjes er aan vast zaten en ook handschoentjes.
Ik heb er 1 op marktplaats gekocht, het staat er vol met skipakjes. Het was er een van Prenatal met een jas en broek die je aan elkaar vast kunt ritsen, erg handig.
Hoi MMM, Wij zijn net terug van skivakantie. Heb veel plezier gehad van ons skipakje voor onze zoon. Donkerblauw met lichtblauwe voering, capuchon, maat 74. Deze winter gekocht bij de H&M. Ik weet niet of je een zoontje of dochtertje hebt, maar als je geïnteresseerd bent, laat maar weten. Kan je een fotootje sturen. Groetjes, Madelief
ik heb zo'n tricot draagdoek, die moet je volgens mij onder je jas doen, maar die krijg ik dan niet meer dicht. ..... Als je de kleine in de wandelwagen doet (of in de maxicosi met voetenzak) moet je er dan ook een skipak onder aan doen? of is een jasje genoeg? Van het draag doek zeggen ze overigens dat je daar geen jasje bij aan hoeft te doen ivm lichaamswarmte