Hoe lang tv aan per dag ?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by kippiekip, May 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Hoe lang zet jij de tv aan per dag ??

Hier staat hij automtische de hele dag aan, niet dat ik er de hele dag naar kijk hoor maar meer voor een beetje levendigheid op de achtergrond. Vaak is het ook een muziek zender bv Xite of MTV ofzo.

Zeker als de kleinste slaapt en die oudste boven speelt dan vind ik het heerlijk om wat te horen op de achtergrond ...

Doen jullie dat ook ?

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Hier staat de tv alleen 's morgens aan als mijn dochter een broodje eet. Zodra ze gaat spelen gaat de tv uit en de radio aan. Pas als Sesamstraat begint gaat ie weer aan zodat ik even rustig kan koken. Als we gaan eten gaat ie weer uit en dan pas weer aan als de kids op bed liggen.

Ik heb er echt een hekel aan als de tv maar staat te schretten terwijl er niemand naar kijkt. En heel de tijd die bewegende beelden. Nee, geef mij maar de radio.

3. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja heb vaak wat op de achtergrond aan staan, vind dat wel gezellig en dan hoor ik de buren wat minder ;) echt KIJKEN doen we uiteindelijk niet zoveel...

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Ik kijk eerlijk gezegd echt verschikkelijk veel tv :) vooral in de avond van 1900 tot 2300 ofzo

De kleine kijkt in de ochtend altijd zappeling tot een uurtje of 8 daarna gaat de radio aan...soms kijk ik als Timo ligt te slapen nog naar history of discovery

5. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Hier ook altijd in de ochtend zappelin, die kleinste vind dat geweldig..

Tijdens het eten staat tie hier ook gewoon aan, hij gaat echt letterlijk aan als we beneden komen en weer uit als we savonds gaan slapen hahhhaa

6. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    overdag twee keer een half uur max en 's avonds als dochter op bed ligt. Meestal staat gewoon de radio aan..

7. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Soms in de ochtend om de herhaling van Topchef te kijken... Dát vind m'n dochter echt leuk. "Juuuuulius, eten!" roept ze dan :)

Verder eigenlijk niet. S'avonds staat ie wel eens aan, maar kijken we er eigenlijk niet naar. Pas als m'n dochter op bed ligt.

8. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    3,407
    1
    0
    Hier staat hij ook bijna heel de dag aan.
    Niet altijd op de TV maar ook vaak op de radio, alleen dat doe ik dus ook via de TV :p

9. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

Aug 11, 2008
    1,477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Uhh.. beneden eigenlijk nooit overdag, tot een uurtje of 7, half 8 als DWDD begint en het hangt er van af wat er dan later komt of ik dat kijk of niet, en als mijn stiefzoontje er is staat ie ook wat meer aan (maar niet overdag).
    Boven gaat ie elke avond nog even aan als we in bed liggen (tussen 22.00 en 22.30) en ik ga ook wel eens wat vroeger liggen en kan dan lekker kijken naar Bones of zo.

Wel staat hier praktisch altijd de radio aan 3FM. Mijn vriend zet 'm 's ochtends aan en ik heb wel eens dat ik mezelf afvraag waarom dat ding eigenlijk aan staat want dan word ik gek van de herrie, lol. En dan gaat ie zo een paar uurtjes uit.

10. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Tsjaaa hier staat de tv ook de hele dag aan...
    En vaak kijk ik niet eens.. Dan doe ik de wc ofzo...
    En staat de tv aan.. Haha

Zou ik eigenlijk moeten veranderen.. Maarja om nou de hele dag de tv aan en uit te zetten is ook hinderlijk

11. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

Sep 26, 2009
    1,306
    0
    0
    Als ik alleen (met de kids) thuis ben staat overdag de tv nooit aan, alleen de radio. 's Avonds gaat ie rond 18 à 19uur aan voor de rest van de avond. Maar dat is meer voor vriendlief, ik kijk nauwelijks wat.

12. fafje

fafje Niet meer actief

ja ik ben ook van de generatie tv hele dag aan...
    maar zet hem net zo goe dop radiozender...of 24 kitchen..

hij gaat op zappelin, bij de favo programma's van zoon..en verder staat ie op wat ik wil..al kijk ik er niet per se naar..vind het wel leuk op de achtergrond

13. dina88

dina88 Fanatiek lid

Nov 7, 2008
    2,360
    235
    63
    Female
    Arnhem
    hier pas tegen 5/6 uur verder radio of muziek
    als we de tv aanhebben dan gaat John de reclames kijken :p

14. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Hier staat de tv nooit aan, mijn man en ik kijken geen tv en onze dochter is sowieso nog te jong ;)

15. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

Feb 25, 2010
    424
    0
    0
    Bij ons ook vaak de hele dag. Toevallig vandaag alleen niet, haha!
    's Ochtends zet ik hem voor de kleine man op Nick Jr. en later op de ochtend zet ik gewoon wat anders op. Ene keer muziek, andere keer wat anders. Maar we kijken niet de hele dag. Idd ook gewoon voor op de achtergrond.

16. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

Feb 25, 2010
    424
    0
    0
    Wij hebben trouwens geeneens een radio. Dat moet dan via het UPC kastje en dan moet de tv ook aan. :)

17. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    's Morgens laat ik mijn dochter n minuutje of 10 tv kijken na de fles, dan kan zij haar eten laten zakken en ik mijn schoenen + jas en haar jas aandoen om de hond uit te gaan laten. Daarna gaat de tv weer uit.
    Met het fruithapje mag ze tv kijken.
    Als ik moet koken en ze wil niet spelen mag ze tv kijken.

edit; ik kijk 's morgens het nieuws en 's avonds vanaf een uur of 19.30 tv.

18. Pickle

Pickle Fanatiek lid

May 7, 2010
    1,293
    5
    38
    Nooit. We kijken wel een heuleboel (Amerikaanse en Britse) series en films, maar alles op de pc. Zeg maar vanaf etenstijd tot slapen. Overdag zet ik weleens een youtubefilmpje aan voor mijn zoontje. Pingu enzo. Voordat hij naar bed gaat of als ik even m'n handen vrij moet hebben.

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier heel weinig tv.......... 1x per dag mogen ze een half uurtje naar iets kijken wat ik educatief verantwoord vind. hier geen schreeuwerige onzin programmas op tv. was pas laatst bij iemand en daar stond heel de tijd dezelfde k3 dvd op. nou de teksten van sommige liedjes deden mij oren klapperen...niet echt geschikt voor jonge kindjes vind ik. nee hoor helemaal niet nodig die tv. heb liever dat ze een boekje lezen. of de krant

20. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    onze dochter heeft totaal geen interesse voor de tv.ook niet de babytv.
    zelf hebben we hem savonds vooral aanstaan, dus vanaf 7 uur tot 10.

Share This Page