dit kan ik dus nergens op de verpakking terugvinden. voor het geval ik antwoorden krijg over gewone melk, ik ben hiervan op de hoogte alleen hij moet er absoluut helemaal niks van weten, ik blijf het door aanbieden, maar hij lust het (nog) niet. dus voorlopig krijgt hij groeimelk. hij krijgt smorgens 150ml/5 met bambix, rond 19.00uur voor hij naar bedje gaat 120/4 en rond 23.00uur 120/4 nu staat op het pak dat hij bij 300ml voldoende vitd krijgt, maar er staat dus geen max op... zijn er 'groeimelk-medegebruiksters' die dit weten? groetjes sim
ik vind het allemaal zo verwarrend, ik wou nu gewoon maar dat ie gewone melk luste, hij eet verder alles heel goed, fruit, groente brood alles eigenlijk.. krijg net een mailtje terug van nutrilon: "Beste mevrouw ....., Hartelijk dank voor je reactie via onze website. Je zoon heeft nu nog 300 ml Nutrilon Groeimelk nodig. Hij krijgt hier de voedingstoffen mee binnen die hij nodig heeft en krijgt dan ook voldoende Immunofortis binnen om het immuunsysteem te versterken. Wanneer je meer dan 300 ml gaat geven kan dit ten koste gaan van andere voedingsmiddelen die hij nu hard nodig heeft. Zorg dus dat je hem zo'n 300 ml per dag geeft." nou ja dat immunofortis daar maak ik me niet zo druk om, hij krijgt genoeg vezels uit zijn brood, fruit en pap, maar ik geef m dus nu meer... pfff word er echt een beetje moedeloos van hoor al die verschillende adviezen...
Ik snap je frustratie, lijkt me ook best lastig, zeker als hij echt nog om zoveel melk vraagt. Maar misschien kun je die Bambix in de ochtend geleidelijk aan met gewone melk gaan aanmaken (mengen), of helemaal vervangen door een boterhammetje? Dat zit je qua hoeveelheden beter. Lust hij wel yoghurt? Dat kan ook i.p.v. melk.