Goedemorge, Ik heb een vraagje: Mijn dochter gebruikt nu sinds een week kruidvat standaard 2 voeding. (Daarvoor friso standaard 1. Ze is altijd al een klein spugertje geweest, niet overdreven maar af en toe kwam er toch wel eens wat uit) Met friso ging het dus altijd wel goed. Nu ben ik dus sinds een week overgestapt naar kruidvat standaard 2 maar ze spuugd enorm veel en is ook winderig. Ze is al 2 nachten achter elkaar wakker voor voeding rond 3 uur terwijl ze al vanaf haar 3e week doorslaapt. Ze zeggen dat je 2 weken moet wachten als je met nieuwe voeding begint maar het lijkt me duidelijk dat dit niet goed is. Nu wil ik weer terug naar friso standaard 2 maar wat is slim om te doen? Eerst nog een week friso 1 geven? Eerst nog een week friso 1 met friso 2 gemengd geven? Of wat anders? Weten jullie misschien antwoord op mijn vraag? Groetjes Karin
Ik zou teruggaan naar Friso 2. Friso is van zichzelf geloof ik vrij zacht. Mijn kinderen hadden beide last van KV voeding en met Friso ging het perfect.
Ik zou eerst mengen met de oude voeding, zodat ze de overstap geleidelijk maakt. En voor het volgende pak zou ik geen Kruidvat Standaard kopen, maar Comfort.
Ik zou naar friso 2 gaan, niet eerst weer terug naar nr1 of mengen. Evt nog even 2 dagen mengen met die kruidvat. Mijn zusje haar 1e zoontje kon prima tegen die kruidvatvoeding, maar haar 2e jochie spuugt en krampt erop. Dus die is ook naar friso, en nu is het wel goed.