Ja, hier werkte de Aventfles ook niet! Difrax trouwens ook niet helemaal top. Nu de dr.Brownflessen en een fles van Bfree en dan doet hij er precies 20 minuten (de meest ideale tijd, zeker voor een spugend kind) over. Overigens zou ik bij twee weken niet om de 4 uur gaan voeden als je geen nachtvoeding meer geeft. Doorslapen: oke, maar om de 4 uur voeden niet lijkt me. Juist zulke kleine kindjes blijven lang slapen als het glucosepijl niet stabiel blijft en dus kom je in een vicueuse circel van langer laten slapen --> kleine niet alert genoeg om wakker te worden en een hele fles leeg te drinken omdat het te weinig voeding krijgt --> gaat nog langer en vaker slapen. Mijn advies zou zijn minimaal om de drie uur blijven voeden óf een nachtvoeding inlassen. Vergeet niet dat twee weken erg klein is, ook om door te slapen wanneer het met voeden nog niet helemaal top gaat!
Hoi cinderella, Nikita heeft een goed punt met het om de 3 uur voeden. Vraag het anders voor de zekerheid even aan de kraamverpleegkundige op het forum hier. Zij kan je vast wel goed adviseren. Succes!