Steven is bijna 5 maand, krijgt 4 flessen van 210/7 06.30--10.30--14.30--18.30 Maar hij meld zich s'morgens niet, ik geef hem altijd om 6.30 de 1e, en dan weer terug naar bed, dan slaapt hij tot ongeveer 9.00-9.30. In het weekend, pas werd ik om 7.30 wakker, en hij lag wel rond te kijken maar huilde niet omdat hij honger had. Als ze klein zijn mag er maar een bepaald aantal uur tussen zitten, anders gaat het bloedsuiker te laag. Maar hoe zit dat rond deze leeftijd? Omdat op het bureau ze 4 flessen prima vonden, geef ikze netje sop deze tijden, gaat prima dit schema en ritme. Maar als ik nu echt wacht s'morgens tot hij wakker word vd honger, is het schema door de war, en weet ik ook niet of hij wel weer daarna verder slaapt. Ik zet altijd de wekker, maar wat is het maximale kwa uren,heb het ook nog niet anders geprobeert omdat dit prima gaat. ----------------------------------------------------------------------------------- Zoals vandaag wou hij tussen de middag niet slapen, en was dus om 16.30 erg moe, heb hemom 17.15 fles gedaan (laatste altijd met nutrix) en toen naar bed gedaan, hij sliep meteen, maar omdat ik dit tot morgen 6.30 te lang vind,geef ik hem zo tegen 21.30nog een klein flesje (120cc) mijn gevoel zegt dan zelf dat dit goed is, anders heeft hij vannacht misschien honger,en ik vind het aantal uren er tussen dan te lang worden. Wat vind jij hiervan? beetje lang verhaal geworden groetjes Mensi.
Hoi, Het belangrijkste is dat jij, bij wat je doet, een goed gevoel hebt. Als Steven tevreden is dan is het goed. Als Steven echt honger heeft dan laat hij dat wel merken. Ik denk zoals je hierboven beschrijft dat je het prima doet. Ilja