2 weken gestopt met bv, sindsdien depri???

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door sanntje, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Hoooi dames,

Ik wil zo graag even van me af praten.... maar ik zit zo vol dat ik het niet kwijt kan!!
    Ben sinds een paar weken gestopt met het geven van borstvoeding. Ben weer ongesteld geworden, bv liep terug... en ik kan er niet mee omgaan!!
    Sinds ik gestopt ben, lijk ik wel zwaar depri!! Kom mijn bed niet meer uit, hang maar in mijn joggingpak op de bank, zoek het niet nog iets te doen, behalve als de hele dag maar janken.
    Ben nog te lam om van de bank op te staan om even de planten water te geven of een keer te stofzuigen!!
    Wordt me hier thuis natuurlijk weer niet in dank afgenomen (begrip lijkt ver te zoeken) en voel me zelf ook steeds meer een nietsnut dan het bezige bijtje van voor de zwangerschap!!!
    Ik kan echt nog zooooo lang door typen... maar herkent iemand dit?
    Is het normaal dat ik ZO heftig reageer op het stoppen met borstvoeding en alle hormoon toestanden die er nu gebeuren??
    Pfff ik trek het echt niet meer... ben dol gelukkig met mijn meisje en mijn man, maar ik zelf ben niet gelukkig...:(:(

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.188
    35.877
    113
    Ja, dat kan idd gebeuren en ik zou er niet te lang mee doorlopen hoor. Mijn dochtertje heeft 2 weken geweigerd toen ze ruim 1 jaar was en ik was gelijk depressief, zo naar. Als het niet verbeterd, trek dan aan de bel.

3. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Even met de huisarts overleggen. Het kan met je hormoonhuishouding te maken hebben. Misschien heb je weer even een zetje in de rug nodig om er bovenop te komen.

Deel Deze Pagina