Hoi allemaal, Ik heb via een vriendin gehoord dat zink goed is voor de kwaliteit van het sperma. Nu wil ik graag weten of iemand hier ervaring of informatie over heeft?! Liefs Daffie
http://www.suma.benik.nl/homepage/show/ ... aid=145885 hier staat dat zink goed is voor de vorming en kwaliteit van het sperma.
Wij slikken beiden al enige tijd zink/selenium tabletten. Zink en ook selenium is goed voor de kwaliteit van et zaad. Je moet et wel een tijdje slikken voor resultaat (minimaal 3 maanden) Ik kan et je van harte aanbevelen
Ga die van mij ook gelijk aan de folium zetten Bedankt voor die tip ben gelijk naar die site gaan surfe. Heel toevallig is mijn man twee weken geleden aan de vitamine c begonnen. En ik slik naast folium zuur nu ook extra vitamine c. Dus hopen dat het nu gaat lukken is de laaste keer van dit jaar Liefs Lover
Ik ga mijn vriend er ook maar eens over inlichten. Hij wil nu onderhand wel alles doen waardoor we meer kans maken!
Er zijn een hoop tegenstrijdige berichten over het gebruik van foliumzuur door mannen.... Het vermenigvuldigd namelijk ook slecht-gevormde zaadjes....
ik weet dat zink het goed is voor mannen maar foliumzuur dat weet ik niet hier slikt mijn mannetje het net 3 maanden of iedere dag 1 tablet nu duimen we dat het werkt hihi gr maria