Ik werk 12 uur op papier. In t echt iets meer. Ben altijd bereikbaar voor t werk en app en mail houd ik bij. Maar mijn streven is om.maar 3x4 uur per week te werken.
Ik momenteel 30 uur per week, maar vanaf volgend jaar 40. Mijn man werkt 40 uur per week. Weekends altijd vrij bij ons beiden.
Mijn man op papier 40 uur, maar bedrijf is wereldwijd dus vaak thuis ook nog aan het werk en veel op reis met lange dagen. Ikzelf 2 dagen van 6 uurtjes, kan dochter zelf naar school brengen en weer ophalen. Maar mijn werk wil van dit contract af én de school van mijn dochter gaat waarschijnlijk over op continurooster
Wij beiden 40u per week, ma-vrij. Eigenlijk beide klassieke werkuren in België. Mijn man werkt in vroeg-late regeling. Ik gewoon overdag.
Manlief werkt 40 uur per week. Hij is directeur/bestuurder bij een bouwonderneming. Ik werk zelf 32 uur. Gezien zijn inkomen hoef ik niet te werken. We kunnen alleen daarvan gemakkelijk rondkomen, maar ik heb geen zin om thuis te zitten. Heb niet voor niks een diploma behaald en ik wil ook niet op iemands zak teren om maar zo te zeggen. Ik ben overigens wel op zoek naar een baan met minder uren, maar die zijn er amper.
ik werk op dit moment ongeveer 16uur per week. binnenkort waarschijnlijk 32. ik ben gastouder en ik werk thuis dus prima te combineren. mijn man werkt 40uur.
Mijn man dus 60 uur in de week, minstens en ik 16 in de zorg in wisselende diensten. En dat is voor mij meer dan genoeg. Voor de feeling met de werkvloer zou 24 uur beter zijn, maar dat betekent nog meer korte diensten werken. Ik werk nu al vaak diensten van 3 of 4 uur, mijn contract ophogen betekent niet automatisch dat ik ook langere dagen mag maken. Dan zou ik dus nog veel vaker moeten gaan werken.
Man 40 uur per week (8 weken vakantie per jaar), ik op contract 38 uur per week maar feitelijk 45-60 uur (5 weken vakantie per jaar)
Wij runnen samen een eigen bedrijf; een rijschool. Hij zit fulltime in de auto en ik ben altijd thuis. Doe vanuit huis de boekhouding, administratie enz. Hoeveel uren we beide doen? Geen idee, haha. Het gene wat ik doe gebeurd overal tussendoor, maar vooral tijdens het middagdutje van dochterlief. En hij maakt in de zomerperiode meestal weken van 60+ uren en in dr winterperiode kunnen daar gerust ook weken van 20 uur tussen zitten. Echt heel wisselend, maar merken wel dat we in de zomerperiode moeten bufferen om de winterperiode door te komen zeg maar. Lukt tot op heden super! Zijn agenda is ook elke dag letterlijk anders qua uren.
Ik werkte 32u voor een werkgever en ongeveer 8 tot 12u per week voor ons eigen bedrijf. Helaas zit ik nu in de ziektewet en ben ik blij als ik een dag voor m'n kinderen kan zorgen...
38u per week. Best heavy om te combineren met mijn gezin, maar is niet anders vermits manlief al 2,5 jaar thuis zit met zware rugklachten en daardoor nog steeds niet kan werken.