Voor mijn bevalling: Vriend +-45 uur in de week en ik 40 uur. Straks met baby: Vriend +-45 uur in de week en ik 25 uur.
Man 60-80 en zit 2/3 van zijn tijd in het buitenland. Ik doe het iets rustiger aan met 40-50 uur per week, was vroeger ook veel meer. 😊
Ik werk nu nog 8,5 per week en hopelijk over een tijdje 12-15 uur. Mijn man werkt 38 uur op papier hoeveel met overuren weet ik niet.
Man werkt nu nog 40 uur, maar heeft een nieuwe baan. Straks wordt dit ook 50/60 uur. Ik werk nu nog 13 uur en ga vanaf 1 april (ook een nieuwe baan ) 20 uur werken. Ik had graag 24/28 uur 3/3,5 dag willen werken. Nu ik 20 uur ga werken ben ik ook 4 dagen van huis, want ik ga 5 uurs diensten werken.
Ik werk 24u pw. Soms maak ik wat overuren. Gelukkig kan ik redelijk mijn eigen agenda bepalen, wat handig is ivm met mijn dochtertje. Man werkt 70/80u pw.
Heb contract voor 20 uur, maar verschilt pw hoeveel uur ik draai, ene keer in het 18 andere keer 24 of meer..
24-32 contract. Dit komt vaak neer op 30 uur per week ongeveer. Ik ben altijd vrijdag tm zondag vrij en het bedrijf is alleen van 8 tot 5 open van maandag tm vrijdag
Ik werk 28 uur, 3.5 dag. Best pittig als alleenstaande moeder, en ik zou het liefste 3 dagen werken, maar dat zit er helaas niet in.
Ik werk nu 24 uur per week en manlief 38 uur (wat neerkomt op 40 uur pw, waarvan 1x per vier weken een vrije dag). En ik ga mogelijk na de zomer 30 uur werken.