hoeveel uur werken jullie?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mutselfrutsel, 31 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    168 uur per week :D GEINTJE (ik ben fulltime thuisblijfmama)

werken kan nog heel mijn leven mijn kindjes zijn maar 1 keer klein..

Ik doe trouwens nog wel wat thuiswerk (websites maken, geboortekaartjes ontwerpen enzo maar is voor de lol) en mijn man is zelfstandige dus doe automatisch de boekhouding e.d.

Ik heb hiervoor kantoor aan huis gehad voor mezelf en toen deed ik onze zoon 2 middagjes in de week naar het KDV maar hij vond het niets, het is voor te ongestructureerd voor hem (ik ben veel strenger en strak qua schema) ik vond werken echt 100 keer minder werk als thuis zijn eigenlijk, was wel relax als hij naar het KDV was en ik "alleen maar" moest werken, dat voelde echt als vakantie (ik werkte normaal namelijk met hem erbij op kantoor) dus is dubbel zoveel werk want mama zijn kan je niet even stopzetten... op den duur heb ik besloten helemaal te kappen ermee om nog meer tijd aan mijn ukkies te geven en vind het heerlijk, mijn man geniet mee, wij zijn alletwee heel ouderwets en hij werkt minimaal 90 uur per week dus dan is een stabiele thuissituatie heel erg belangrijk..

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hier fulltime, gemiddeld 36-40 uur per week..

3. Mammie69

Mammie69 Actief lid

3 mrt 2009
    139
    0
    0
    Gorinchem
    Ikzelf 32 uur, manlief 40 + uur.

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ooh moest ik mijn man ook erbij zetten; minimaal 90 uur per week, elke dag van een uur of 4-5 sochtends tot 18-20 uur savonds... vandaar dat ik ook thuis ben ik regel alles in huis..

5. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    man lief heeft volledige baan
    ik werk 10/15 uur in de wijkzorg avond en weekend uren
    kids hoeven dus nooit naar de oppas
    o ja wel 1x per 14 dagen past mijn moeke ongeveer 3 uurtjes op want dan heb ik vergadering

6. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Mijn vriend werkt 40 uur per week.
    En 1x in de twee weken volgt hij een studie (betaald door werkgever).

Ik ben nog aan het solliciteren en heb maandag een sollicitatiegesprek, maar ik wil niet meer werken dan max. 24 uur per week. Minimaal 18 uur per week.

Ik hoef geen bakken met geld te verdienen, zolang we onze rekeningen maar kunnen betalen. Ik wil niet elk dubbeltje hoeven omdraaien dus daarom wil ik het liefst 24 uur per week werken.
    Mijn vriend verdient nu ook maar 1.200 euro netto. Hij is er flink op achteruit gegaan bij deze werkgever, maar hij krijgt wel een hele dure 2-jarige opleiding van zijn werkgever vergoed. Dat vinden we nu even belangrijker zodat hij over 2 jaar flink meer kan verdienen.

7. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    25 tot 30 uur werk ik. gerekend in de avonden en 1 dag in het weekend. Op de vrijdag is de enige dag dat ze naar de opvang gaan. Mijn vriend werkt 40 uur maar dan overdag

8. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

onregelmatig 20 uur per week, soms iets meer. gemiddeld over 4 dagen, maar soms minder en soms ben ik wel een hele week vrij;)
    kleintje gaat (indien nodig) 2 keer per week naar KDV en 1 keer naar oma.Maar ik vindt het heerlijk om te werken en iets te doen met mijn opleiding, ik haal er veel energie en waardering uit.
    groetjes

9. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb nu nog 10 weken verlof, maar daarna ga ik 22 uur werken.
    Mijn man werkt 40uur, daarvan 1 dag in het weekend.

Hij is dus op maandag vrij als ik werk zodat de kleine nog maar 1.5 dag naar kdv moet.

@assi: Hoe is je gesprek gegaan??

10. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ging goed!!! Ben door voor een 2de gesprek. Ze waren enthousiast, zeiden ze. Mocht deze functie het niet worden dan hebben ze nog andere vacatures.. zelfde functie, maar andere locatie.
    En ik heb gisteren ook nog eens een uitnodiging voor een soll.gesprek bij een andere organisatie ontvangen ;) Daar ga ik uiteraard ook heen.

11. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Spannend! Hoop voor je dat het wat gaat worden!

12. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    na de geboorte van esmee , werk ik 16 uur , 1.5 dag.
    daarvoor 32 uur ..

13. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hoi,
    Ik had gemiddeld 18 uur per week, 4½ uur per dag, dit zag er zo uit: ma, di, wo, za, zo, wo, do, vr. Meestal van 10.15 tot 15.15 was ideaal. Maar contract werd niet verlengd en belandde ik in de ww. Nu ga ik per 21-9 15 uur per week werken, 5x 3uur van 11 tot 2. Alle schoolvakanties vrij (al duurt het nog wel even voor ze naar scholl gaat)3x5 uur was leuker geweest, maar je kan niet alles hebben.

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    12 uur
    woensdagavond 2 uur.
    zaterdag's de hele dag
    kassa bij de AH

15. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

ik ga 3x 8 werken.

16. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Ik ga over vier weken beginnen. Per 1-10 wordt mijn contract omgezet naar 24 uur en dan neem ik 6 uur ouderschapsverlof op per week. Ik ga dan 2 dagen van 9 uur werken twee jaar lang. Dan is mijn OV op en moet ik weer 24 uur aan de bak. Mijn werkt 30 uur per week in vijfploegendienst.

Deel Deze Pagina