Zou eigenlijk 4 dagen gaan werken, maar kon gelukkig nog terug naar 3 dagen per week... Méér dan genoeg! Meer tijd om te genieten van mijn mannetje!!
Ik ga vanaf morgen weer beginnen, 32 uur verdeeld over 4 dagen, reistijd per dag 30 minuten en werk van 8.00 - 16.30. Mijn vriend gaat ook 4 dagen werken, ze gaat 1 dag naar kdv en 2 naar beide oma's en opa's. Goed geregeld voor haar, maar zie er best tegen op haar 4 dagen te missen na 4 maanden bij haar.
tjessa, dat lijkt me ideaal! Ik werk nu nog 16 uur, over 2/3 dagen. Straks als de tweede er is ga ik 12 uur werken, diensten van 6 uur. 1 vaste dag door de week en om en om het weekend.
op papier 32 uur. Echter neem ik iedere week 1 dag verlof op (heeeeelll veel uren gespaard) dus werk ik officieel maar 24 uur...
Ik werk maandag, woensdag, donderdag en vrijdagochtend. Momenteel complicaties in zwangerschap dus woensdag en vrijdagochtend zijn eraf. Na de geboorte van m'n derde wil ik eigenlijk ma/woe-ochtend en donderdag gaan werken. Ik heb contract van 16-28
De ene week 24 uur op ma,wo en vrij. De andere week 16 uur op wo en vrij. Een gemiddelde van 20 uur per week dus.
Ik ga fulltime (40 uren) werken. Mijn vriend werkt voor zichzelf en dat doet hij thuis. Hij kan dus voor onze dochter zorgen. Het lijkt me eerst wel moeilijk om fulltime te werken, maar financieel is het wel beter.
Ik werk 4 keer 9 of 10 (maar heb een contract voor 32 uur, het is gewoon dat het werk niet af komt in die tijd - het blijft stiekem een voltijd baan). Mijn man werkt dezelfde uren (maar heeft een contract voor 36 uur, heeft vakantieuren kunnen inleveren en daardoor een volle dag thuis). Onze dochter kan zo 3 dagen naar het kdv - ma, wo en vr zijn dagen dat wij allebei werken. Ik ben do thuis en mijn man di, soms ruilen we als er dingen op werk zijn die dat afdwingen. Er komt ook werk in avonden en soms in weekenden terecht, maar we proberen dat wel te beperken.