18 uurtjes, ene week 16 andere week 20, verdeeld over 3 dagen (ma-wo-vrij) Op dit moment ideaal, als beide kindjes straks naar school zijn, wil ik wel meer gaan werken, als er uren zijn
Ik werk momenteel 30 uur, verdeeld over dinsdag, donderdag en vrijdag. Vind het aantal uren prima...zou niet meer dan 3dagen willen werken... Finn gaat 3 dagen naar het kdv.
Ik werk nu 24 uur, verdeeld over 3 dagen. Als onze zoon met een half jaar naar school gaat, verdeel ik mn uren anders over de dagen, dan kan ik zoon alle dagen naar school brengen en heb ik maar 1 dag bso nodig. Mag ik je vragen, uit intresse, of het je man wel lukt om 3 dagen voor de kleine te zorgen als hij afgekeurd is? Mijn man is nl net goedgekeurd en nu aan het solliciteren na 2 jaar ziektewet. Dat is soms nog behoorlijk lastig omdat hij sommige dagen gewoon erg veel pijn heeft (rug) en kan dan ook niet langer dan een halve dag zoon alleen in huis hebben.
Ik werk wel evenveel uren, maar ik maak ze in 2 dagen. Ik werk vanuit huis en kan zelf m'n uren indelen. Op dinsdag en vrijdag zijn de kinderen naar 't kdv en dan werk ik overdag 10 uur en 's avonds als ze in bed liggen nog 2 uur. De rest van de week ben ik dan lekker thuis voor de kindjes (mijn vriend werkt fulltime). Het bevalt mij echt prima! Niet te veel uren, dus veel tijd met de kinderen en ook weer niet te weinig uren, zodat je toch nog een lekker salaris hebt .
Ik werk 19 uur, verdeeld over 3 dagen. Een hele dag en twee ochtenden. Zelf vind ik het ideaal. We hebben de twee ochtenden kdv en de woensdag is papa thuis. Heel veel succes/plezier overigens met je nieuwe baan!! Overigens wel fijn dat je man thuis is.
ik werk niet maar nu de bevalling zou ik 2x4 uurtjes willen gaan werken gewoon voor mezelf. maar dat zou dan moeten in flex tijden die ik zelf kan indelen. aangezien vriend vreemde tijden werk en ik opvang gruwelijk zonde geld vind ik zou dan aan het werk zijn voor de opvang
28 tot 32 u per week en indien het extreem rustig is, dan 24u per week! Maar momenteel is het standaard 28uur. In het begin werkte ik gewoon 8u per dag = 3,5 a 4 dagen, maar momenteel zit ik met rugklachten en heb ik met het werk geregeld dat ik maar 6,5 u per dag werk verdeeld over de hele week.
Nu met 2 kleintjes en de drukte die dit al met zich meebrengt EN het feit dat ik ze niet teveel bij het KDV wil onderbengen... wil ik graag 2 dagen werken.
Nu nog 40+ (nou ja, de laatste weken met vermoeidheid en misselijk wat minder) en straks na de bevalling hopelijk 32, als mijn toekomstige baan dat toelaat... Mijn moeder doet me wat als ik 40 blijf werken!
Ik werk 24 uur. Ma en di 10 uur en woensdagmiddag 4 uur. Over een aantal weken wordt t 30 uur. Krijg dan donderdag 6 uurtjes erbij.
31 uur. De ene week 4x9 uur en de andere week 3x9 uur. De week met 4 dagen is wel veel vind ik. Dan werk ik dus 36 uur. Kan bij deze baan helaas niet minder gaan werken.
36 uur, 4x9 met nog een dag ouderschapsverlof eens in de twee weken. Ik werk in het onderwijs, dus kan ook veel thuiswerken als het nodig is. Ik zou het niet anders willen. Zilverman krijgt de kans tijd met haar door te brengen, ik heb een of vaak twee dagen per week met haar en ik kan nog goed meekomen op mijn werk. Heerlijk!
Ik werk 21 uur, verdeeld over 3 dagen. Maandag en dinsdag hele dag en woensdag een halve dag. Heel lang weekend dus, heb elke week een beetje vakantie.
ik geef les, dan zijn de uren wat anders nl... maar ik werk 3 dagen en heb dan 15 uur op mijn lesrooster staan.