Even heel stom hoor...maar;

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 8 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik ben zo blij als ik bijv. in december mama's lees en ik zie daar bij de banners '6 weken' etc. staan!

    Whihihi...ik schaam me ervoor hoor :oops: Maar dan ben ik ZOOOOOOOOOOOOO blij dat ik al 34 weken heb!!

    Ik weet ook nog dat toen ik zelf pas 6 weken zwanger was, ik 'jaloers' was op banners van 20 weken etc. Hahahaha, is dit erg of wat?

    En nu ben ik 'jaloers' op 38 weken banners ;)

    Maarre...hebben meer dames dit, of ben ik nou de enige die zo stupid denkt? Hahaaa
     
  2. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Nee hoor ik wou dat ik al op de 20 weken was dan zat ik al op de helft haha!
     
  3. Niet meer actief

    Pfieww, gelukkig...nog iemand die zo denkt.. :)


    Maar achteraf hè...gaat het zo snel! Maar dat is dan wel alleen maar achteraf..
     
  4. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Jaa mijn eerste week dat ik het wist ging zo langzaam en nu vind ik het al wel wat sneller gaan hoor. Maarja ben blij dat ik uberhaupt zwanger ben haha!
     
  5. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Niks stoms aan, heel herkenbaar juist!
    Ben jaloers op jou, met je 34 weken..... :confused: :D
     
  6. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    voor mij ook heeeel herkenbaar. Maar vooral toen ik net wist dat ikz wanger was en de banners van 15 tot de 20 weken zag.
    Nu heb ik niet zo iets van was ik al maar zo ver, maar dat is vooral omdat ik zo ontzettend geniet van het zwanger zijn!
     
  7. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Hahahahahaha, ja heel grappig hoe je het ook beschrijft. Dat had ik ook bij mijn eerste zwangerschap, het kon mij niet snel genoeg gaan. maar nu ben ik zwanger van mijn vierde, en ik weet dat het mijn laatste beeb is, dus nu geniet ik zeer intensief van elke week ;)
     
  8. Yoda

    Yoda Lid

    7 apr 2006
    32
    0
    0
    Maastricht
    Hey Channie, haha nee helemaal niet vreemd... Ik zou hetzelfde denken. Ik zit nu nog in die onzekerheids fase en wilde dat het weg was :cry: Ik wil gewoon dat alles goed is( nu weet ik dat nog niet) en wil graag kunnen genieten, dikke buik hebben etc. Dus helemaal niet vreemd hoor haha...
     
  9. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Is zeker herkenbaar, had ik ook toen ik net zwanger was.

    En nu wil ik ook al wel 34 weken zijn :)
     
  10. Mirjanne

    Mirjanne Bekend lid

    2 jan 2006
    554
    1
    18
    Herkenbaar... ik ben blij dat ik die 6 weken al achter de rug heb, maar daarentegen ben ik niet jaloers op degenen die al een week of 34 of langer zijn.. hahah.. moet er niet aan denken dat ik al zo ver ben, ben nog niet eens begonnen met de babykamer (wel aan het verzamelen uiteraard) en dan zou het wel erg krap tijd worden..

    Ik ben stiekempjes jaloers op de mensen die zo rond de 20 a 25 weken zitten.. waarom? Geen flauw idee...
     
  11. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik snap het helemaal .. en ik ben nu dus onwijs jaloers op de meiden die net bevallen zijn.
     
  12. Niet meer actief

    Ik wete nog bij alysha dat ik de tijd vond kruipen die eerste 12 weken
    maar deze zwangerschap vliegt echt oorbij ben alweer bijna 17 weken dus bijna op de helft
     
  13. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik heb dat ook hoor, ben ook zo jaloers op mensen die al 20 weken zijn, maar in het begin dacht ik bij de mensen van 12 weken zoow die zijn al ver, en nu zit ik zelf al bijna op de 14 weken.

    Liefs, misspuma
     
  14. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Ik heb t ook....ik wou dat ik de eerste 12 weken voorbij was, maar beter nog, rond een week of twintig zat....
     
  15. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    En ik ben jaloers op de meiden die een zwangerschapsbanner hebben, of dat nou 3, 15 of 36 weken zijn! Ik wil ook zo graag mijn cyclusbanner inwisselen voor eentje met een ooievaartje!!!

    Maar goed, ik blijf maar gewoon geduldig afwachten.... :cry:

    Marian
     
  16. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je blij ben met je 34 weken. Ik ben echt zo jaloers op mensen die überhaupt voorbij de eerste 12 weken komen (is bij mij tot drie keer toe niet gelukt helaas).

    Wees er maar trots op en veel succes en sterkte met de laatste maandjes!

    Groetjes, Wendy
     
  17. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Toen ik een paar weken zwanger was werd ik ook een btje jaloers op degene die al 30 weken waren ;)

    Kan me ook nog heel goed herinneren dat ik in de "begin fase" zat en nu zit ik al bijna in de "eind fase" hihi Helemaal Toppie!
     
  18. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dat heb ik nou ook.....al heb ik geen cyclusbanner meer hihihi
     
  19. hey,

    Ik heb dit ook meiden. Toen ik net zwanger was, 6 weken wou ik al 12 weken z'n. Nu ben ik 19 weken en wil ik voorbij die 20 weken z'n. En dan snak ik naar de 25.30.35.40....... Maar dit is men 2de maar ook de laatste(normaal) dus ik geniet nog meer maar het gaat zo snel........

    groetjes
     
  20. hallo,

    ik begrijp je ook.... ik wou dat ik al 15 weken zag staan. Dan zijn de eerste 3 maanden tenminste om en kan je toch iets 'geruster' zwanger zijn.

    Ik heb al 2 maal een misval gehad, dus mijn grootste angst zit toch in de eerste 14 weken. 't komt doordat mijn gyn heeft gezgd... "volgende keer rustig aan tot aan de 14 weken en dan genieten!" Dus daar wacht ik een beetje op.

    Natuurlijk geniet ik nu ook, maar er is toch altijd die schrik.

    Maar ik ben inderdaad al blij dat ik mijn cyclusbanner heb kunnen inruilen. 't gras is altijd groener....enz.!

    Saartje
     

Deel Deze Pagina