Met ouderschapsverlof 30h in de week ben donderdag vrij . en heb het geluk niet op kantoor te moeten zitten dus werk zo'n twee dagen in de week thuis
Ik heb een contract van 20-28 uur. Ik werk gemiddeld 25 uur verdeeld over 3 dagen. Maandag en donderdag zijn mijn vrije dagen. Op dit moment werk ik maar 2x4 uur en vrijdags ben ik aanwezig voor de gezelligheid.
Werk 24 uur 4 x 6 uur Eigenlijk iets meer want ben altijd ruim een half uur eerder. Na de zomer vakantie gaat mijn vriend weer voor zich zelf werken ( deed die al jaren maar is een apart verhaal zie topic officeel wordt mijn bedrijf) En dan stop ik met werken heerlijk !! Maar ga wel me kappersopleiding oppakken enz. Met oog op me stiefdochter die hier minimaal 4 dagen is en me toekomstige kindje is dit wel fijn
Ik heb een contract van 28 uur pw, maar werk de ene week 32 en de andere week 24. Op 2 april ga ik weer aan de slag en dan ga ik voorlopig 24 pw werken en neem ik voor die overige 4 uur pw vrij op. Ik hoop dat tot september te kunnen doen.
Contract voor 31 uur, werk wel iedere week 32 uur. Heb dus iedere week 1 overuur standaard, die zitten bij m'n vakantie tegoed. Ben op de donderdag vrij.
4 dagen 22 uur. En wil na de bevalling 5 dagen werken 1 hele dag en 4 halve dagen. En dat word dan 19 uur.