Ik werk 24 uur drie dagen in de week en dan om de dag aan het werk van 8.00 - 17.00 uur. In het weekend altijd vrij. Maar helaas werk ik i.v.m. ziekte nu 2 uurtjes en meer kan ik op dit moment niet aan.
Haha dat weet ik precies bij welke thuiszorgorganisatie jij werkt. Ik vind het opvallend veel gewerkte uren die hier voorbij komen zeg! Meer dan die ik in mijn omgeving hoor. Ik werk zelf 20 uur verdeeld over 4 dagen.
40 uur vijf dagen van 8:30 tot 17:00 (op maandag bestaat mijn werkdag uit een halve dag werken en een halve dag school omdat ik naast mijn baan nog een opleiding doe waarvoor ik een middag en avond in de week naar school moet).
20 uur in een verzorgingshuis. Onregelmatige diensten en de ene week wat meer als de andere. Ook wij zijn een zelfsturend team geworden en van ons team maak ik het rooster... en dat valt niet altijd mee pfff
24-32 uur, verdeeld over 5 dagen.. Als er dadelijk een kleine is dan wil ik 24 uur verdeeld over 3 of 4 dagen.
Ik werk in de lente en zomer heel veel (60 uur pw, wel aan huis maar dan heb ik wel oppas in huis), ik heb een motorbanden en onderdelen bedrijf, en in de winter is dat rustiger. Dan help ik mee in de zaak van mijn man. Ongeveer 7 a 10 uurtjes, ik doe dan waar het personeel te druk voor is. In de winter hebben we het dus ook wat moeilijker qua financiën. Maar ja, dit was het eerste jaar dat het zo ging, aankomende zomer zet ik veeeel meer opzij. Al had ik wel lol met het uitgeven vorig jaar
heb een contract als redacteur van 30 uur, verdeeld over vier dagen en woensdag vrij. AL 2,5 jaar 3,75 uur ouderschapsverlof en vrijdagmiddag vrij. Komen nog wel eens wat weekeinden en avonden bij, worden niet uitbetaald maar mag ik compenseren. Komt er meestal op neer dat ik zomers 3 weken vrij neem en maar voor 2 vakantiedagen hoef te schrijven .
Ik werk 28,8 uur per week, verdeeldt over 4 dagen van 7,2 uur per dag. 8:48---16:00 uur. Na verlof ga ik waarschijnlijk 1 dag minder dit doe ik dan met ouderschapsverlof,,,,
Ik heb al antwoord gegeven dat ik 4x 6 uurtjes werk. Het wordt nu anders vanaf aankomende week : Ma van 9.30 tot 12.30 Di van 9.30 tot 17.00 Woe en vrijdag 9.30 tot 15.30 Donderdag vrij Vind wel lekker maandag middag vrij kan ik de boodschappen doen etc en dan heeft mijn mannetje dinsdag lekker gekookt als ik thuis kom
24 uur. Waarvan door de weeks 2 dagen van 15.15 tot 23.15 1 vol weekend in de maand en 1 weekend met 1 dag en dan in de week een extra dag.
24 uur. Ma/di/woe 8 uur, tijden bepaal ik zelf en veranderen dagelijks, ligt er maar net aan hoe laat de kinderen wakker zijn
Ik werk 24 uur p/w. Mijn werkdagen en -tijden zijn maa, woe en vrij van 08.45 uur tot 17.30 uur. Als er op dinsdag plek vrijkomt op het kdv van mijn dochter ga ik dins, woe en vrij werken.
Ik werk (gelukkig) niet, maar besteed 16 uur per week aan school. Donderdag zijn de kids van 9.00 tot 17.00 bij opa en oma en de rest van de schooluren verdeel ik over de avonden/ middagslaapjes. Lang leve thuisstudies
Toen ik werkte, werkte ik 28uur. Nu heb ik twee avonden college en ben ik ook nog eens 24uur pw kwijt aan zelf studie. Ben dus blij dat ik voorlopig thuis kan zijn weet niet hoe ik het anders had kunnen redden.
Ik werk 23 uur. Twee dagen van 8 en 1 van 7. Op die dag gaan de jongens naar het KDV en kan ik wat eerder weg om alvast het eten voor te bereiden. Bevalt prima. Elke woensdag en vrijdag vrij.