ik werk niet en mijn vriend werkt 34 uur bij de een en daarnaast heeft hij een 0-urencontract ergens anders daar werkt hij vaak in de weekenden en 's avonds hij werkt ongeveer 50 uur per week + 0 van mij
Man werkt 40 uur en ik 20 dus samen 60 uur. Normaal hebben de we 3 dagen opvang nodig. 2 dagen creche en 1 dag opa en oma. Maar vanwege mijn bi, hebben we nu tijdelijk 1 extra dag opvang. Dit wordt alleen wel weer terug gedraaid als ik weer op de been ben.
Voor dat Tijn er was: ik 32 en mijn man 38 = 70 uur samen Nu Tijn er is: Ik 20 en mijn man 38 = 58 uur samen We hebben 2 dagen opvang bij het KDV, de andere uurtjes doet papa ivm ploegendienst en oma 1 keer in de 3 weken. Redden het prima zo!
Mijn vriend werkt 36 uur (nu met ouderschapsverlof 32 uur) en ik 32 uur. Samen dus 68/64 uur. Thijmen gaat 3 dagen naar de creche en elk nog een dag thuis.
Mijn vriend is vrachtwagenchaufeur en is weer op volle gang en werkt nu zo'n 14 uur per dag en dat 5 a 6 dagen in de week ligt weer aan de rij uren enzo een heel gepruts enzo maar heeft al wel snel min 80 uur per week. ik werk niet.
Mijn man 40 en ik zo'n 10 uur (op oproepbasis, dus het verschilt nog weleens, een klein beetje, 2 uur meer of minder) Gemiddeld dus zo'n 50 uur samen. M'n dochter gaat strakjes 2 dagdelen naar het kdv. M'n man had ouderschapsverlof voor 1 halve dag in de week. Maar nu dat voorbij is, gaat ze op die dag naar het kdv. Omdat we minimaal 2 dagdelen af moeten nemen, gaat ze dus 2 halve dagen... en heb ik 1 half dagje om bij te komen.
Mijn man werkt 32 uur en ik werk 24 uur dus samen komen we dan op 56 uur. Geen opvang nodig ik werk namelijk nachtdiensten dus kan de kinderen zelf overdag doen.
Mijn man officieel 36 uur en ik 40. Als de kleine er straks is (als alles goed gaat) ga ik terug naar 30 uur (in 3,5 dag).
Nu: Man 36 uur + 1 dag studie Ik 36 uur Als de kleine er is: Man 36 uur + 1 dag studie Ik 18 uur We hebben dan 18 uur (2 volle dagen) opvang nodig. Financieel gaan we er wel wat op achteruit natuurlijk, maar ik vind het geen prettig idee om ons kindje veel weg te moeten brengen. Ze zijn maar zo kort klein!
Mijn man werkt 40 uur per week en ik werk op papier 24 uur maar dat is de laatste tijd ook vaak 34 uur dus eigenlijk 64 uur maar nu vaak 74 uur per week
mannetje werk 30 uur 4 dagen dus de 5e dag is papadag! ik werk nu 14 uur en dat wordt maandelijks verhoog tot ik op ongeveer 25 uur zit. hier zit ook een zaterdag bij en is de kleine dus gewoon bij papa mijn moeder die een eindje verderop woont past dan op
Ik werk 36 uur en mannetje 38. Alleen maakt mannetje nog heel veel overuren dus zit eigenlijk tussen 38 - 50 uur per week. (drukke baan). Als er straks een kleine mag komen dan ga ik 2 dagen werken (16 uur) en mannetje blijft gewoon fulltime werken. Hij zou een papa- dag heel leuk vinden, helaas kan dat niet ivm werk.
Mijn vriend werkt 50 uur in de week elders, en 7 uur thuis. En ik werk gemiddeld 15 uur in de week (ik doe er nog 2 studies bij, dus vandaar ). Samen dus 72 uur.