Ik minimaal 40 uur max 48 uur, vriendlief tussen de 40 en 54. Varieerd in hoeveel zin ik heb in extra werken en bij mijn vriend idem dito.
Vriend werkt 40 uur. Ik sinds kort 32. Na de bevalling ga ik nog maar 24 uur werken. Heb dan 3 dagen opvang nodig. 1 dag schoonmoeder bij haar thuis, 2 dagen eigen moeder in mijn huis.
Nu werken we samen 80 uur per week (dus allebei 40) Als de kleine er is wordt dat 68 uur (ik 32, hij 36, maar wel allebei 4 dagen)
Ik werk 24 uur en mijn vriend werkt 32 uur, dus samen werken we 56 uur..Keano gaat 2.5 dag naar oma, 2 dagen ben ik vrij doordeweeks en dondermiddag is het papamiddag.In het weekend zijn we lekker met zijn drieen...
Vriend: 40 uur Ik: 32 uur, dus samen 72 uur. Mocht ik zwanger raken, dan wil ik minder werken, 24 uur waarschijnlijk.
Man 40 uur ik 12 uur als ik werk, is m'n man thuis dus geen oppas nodig ideaal. ik werk op dond avond en zaterdag's de hele dag.
Man 36 uur in 4 dagen Ik 16 in 2 dagen. Onze dochter gaat maar 1 dag naar de creche. Andere dag dat ik werk is ze gewoon thuis bij papa.
M'n man werkt 40 uur, ik gemiddeld 10 uur. Samen 50 dus... Ik werk 's nachts en als ik overdag slaap, zijn de kids bij papa (weekend) of bij 1 van de oma's en soms bij 'n tante...Meestal hebben we 3x per maand oppas nodig...
Man: 24 uur, ik 24 = 48 uur. Hij wil straks weer 32 uur gaan werken: 32+24 = 56 Voor ons ukkie werd geboren werkte ik 36 uur, mijn man 40. En de daarvoor werkte ik jarenlang 36 uur en studeerde mijn man nog (werkte soms wel soms niet). Daardoor kan ik nu minder werken (hij heeft inmiddels een goede opleiding en verdient dus goed). Dit is mijn (onze) oogsttijd.
Manlief: gem. 33 u/p/w (in vijfploegen) Ik: gem. 19 u/p/w (ene week 18 andere week 20) Samen dus 52 uur! :-D
ik 25 man 45/50 wij wisselen elkaar af met de uren thuis bij tim en alleen op vrijdag gaat tim naar mijn ouders ... prima te combineren !