Nu werk ik 32 uur en mijn man 40 uur, dus komen we uit op 72 uur. Als ons kindje er is wordt dat 60 uur, want dan ga ik 20 uur werken.
Ik werk 20 in de week.. Mijn man minimaal 40 Zomers heel wat uren meer.. Maar dat heb je met melkveehouders..
manlief werkt minimaal 45 uur per week. zijn wel eens weken bij dat ie meer werkt. ik werk gemiddeld 17 uur per week maar er zijn voor mij ook wel eens weken bij dat ik er meer dan 25 werk. dus gemiddeld hebben wij 62 uur dat we werken
manlief werkt minstens 40 uur(meestal meer) en ik werk 30uur...(in 3,5dg) dochterlief gaat dan naar een gastouder..daar heeft ze het zo ontzettend naar haar zin dat ik me geen zorgen/schuldig maak.
Man werkt enkel in het weekend, 2x 12u (equivalent voor een 40u week) en zelf ben ik zelfstandig, mijn uren variêren van 40u tot 70u per week, gemiddeld samen zo'n 80 uur per week dus.
Ik werk 32 uur (na de bevalling 24 uur) en mijn vriend ook 32 uur maar hij heeft naast zijn baan bij de baas nog een eigen bedrijf in licht en geluidsverhuur dus hij is vaak s'avonds en in de weekenden nog aan het werk. Onze kleine gaat dalijk 1 of 2 dagen per week naar de opvang. Ligt eraan of er plek is voor 2 dagen daar. We staan op de wachtlijst maar die is bomvol.
Ik denk mijn man zo'n 70-80 uur per week en ikke 32 uur,samen zo'n 112 uur,maar er zijn ook extreem drukke periode decembermaand b.v dan is het voor beide veel meer!(we hebben eigen winkel).Het is erg veel maar wel leuk.Als ik zwanger raak ga ik wel minder werken en over een aantal jaartjes mijn man ook hopelijk wat minder
Mijn man werkt ong.50- 60 uur p.week, in de zomer is dat nog meer.Ik werk 21 uur p.week. Mijn man is zelfstandig ondernemer, en verdiend goed. Ik ben daarom in de luxe positie dat ik de ene week 2 ,andere week 3 dagen kan werken. Voor mij persoonlijk de max.
mijn man 38,1 ik niet. ik werkte 24 uur dus hadden we 62,1 uren samen daarbij hadden we ca 10 uur oppas denk ik.
Uhh wij nu samen... 0 Dat haalt het gemiddelde wel lekker omlaag he Ach compenseert de harde werkers weer mooi. Nee ik ben er niet bepaald trots op. Ik zit in mn zwangerschapsverlof. Zonder baan. (Was via uitzendbureau). Mijn vriend zit werkeloos thuis. Heeft geen recht op WW. Dus komen we op 0 uur, maar 1x in de zoveel tijd heeft hij wel een dagje schoonmaakwerk. En hij is druk bezig met wat banen, dan zal hij zo'n 30-40 uur werken. Ik wil eerdaags 24 uur werken. Dus komen we tegen die tijd op zo'n 60 uur samen uit. Een mooi gemiddelde denk ik.
Mijn man werkt 60/70 uur in de week. Ik ben huismoeder, dus ik werk ook wel meer dan de standaard 40 uur in de week
Ik werk 24 uur (3 dagen) en mijn man 34 uur (4 dagen), dus samen 58 uur. Patrick gaat 2 dagen naar het kdv (voor ons de max.), ik ben 2 dagen thuis en mijn man is 1 dag thuis. Mijn man werkt 8,5 uur per dag en ADV wordt verrekend met de vrijdagmiddag. Zo heeft hij alleen de vrijdagochtend 4 uur ouderschapsverlof op te hoeven nemen om een hele dag thuis te zijn en ik dus 3 ipv 2 dagen kon gaan werken.