Mijn man werkt veel, de ene week ruim 50 uur de andere misschien wel 60. Ik werk 16 uur. wij vinden het prima zo, Isa gaat 2 dagen naar mijn moeder.
mijn man 40 uur voor baas en tussen de 0- 25 uur voor zichzelf, afhankelijk van klanten en periode. Ik nu niet, normaal tussen de 9 - 18 uur per week , gastouder voor 2 kids. dus bij ons varieert het van 49- 74 per week. hihi.. lekker duidelijk.
Ik werk straks weer 40 uur per week (als ik een baan kan vinden) en mijn vriend werkt 14 uur per week voor een baas en dan nog een ontelbaar aantal uren als freelanc gitarist/muzikant. Onze zoon gaat straks ongeveer 3,5 a 4 dagen in de week naar het kdv. Vrij veel vind ik maar financieel geen andere optie.
Mijn man werkt 50 tot 80 uur per week (lang leve een eigen zaak) En ik werk gemiddeld 20 uur per week....bevalt ons prima zo en als er straks een kleintje is ga ik iig minder werken, maar hoeveel precies? Ik denk 1 dag in de week dat ik ga werken voor de fun.
Mijn man werkt 40 uur (in rustige periode) overdag, en in drukke perioden komen daar de avonden en zaterdagen bij. ik werk 19 uur, veel ochtenden, af en toe 's avonds en regelmatig een weekend. M'n dochter gaat dan naar oma en een paar dagen per maand komt een gastouder en in het weekend is m'n man (meestal) thuis
mijn man werkt rond de 40 uur, en ik gemiddeld 15 uur per week. ons zoontje gaat alleen op woensdag naar opa en oma, gewoon omdat ze het leuk vinden, ik werk namelijk 's avonds, als mijn man al thuis is van zijn werk. vaak kan ik ons zoontje gewoon zelf in bed doen....
Mijn vriend werkt 40 uur, Ik werk 26 uur, Kindje gaat straks 2 dagen naar kdv en één dag oma/oma (oma's passen om de week op!)