Welk lichamelijk puntje zou je niet wensen voor je kind.

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door penseel, 17 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. penseel

penseel Niet meer actief

Lastig om een titel te bedenken over dit onderwerp.

Dochter komt net met haar Barbie bij mij spelen en zegt die heeft( tieten) ik zeg die krijg jij later ook. En nu heb je ze ook alleen ze gaan straks groeien.

En toen bedacht ik mij ik hoop werkelijk niet dat ze de zelfde borst omvang van mij ge-erft heeft!
    Heb zelf maatje F en zou het voor haar zo niet wensen het mag dan mooi zijn sommige betalen er voor maar ik persoonlijk vind het niet ideaal. Weet natuurlijk niet beter bij mij zijn ze gaan groeien van af mijn 9 de jaar en met 12 zat ik al op een D...

Dit wens ik echt niet voor haar.

Dus wat zou je niet wensen voor je kind iets te erven. Iets lichamelijks of bijvoorbeeld slechte ogen ect ect.

Mijn vermoede is wel dat dochter het gen wel mee gaat krijgen aan beide kanten van de fam komen grote borsten voor mijn tante.s aan vaders kant mijn tante aan moeders kant. En aan de kant van lat heb ik gezien dat zijn zussen ook flink geschapen zijn aan de voorkant dus. De kans er op is wel groot. maar hoop het niet voor haar.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Mijn man en ik hebben allebei een hele lichte huid en verbranden erg snel en ik had wel gewenst dat onze dochters dat niet zouden hebben gehad, want is knap lastig :)
    En mijn man heeft ADHD en ik hoop van harte dat onze dochters dat niet hebben.

3. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Lichamelijk gezien mijn flaporen en kromme neus,aan beide heb ik wat laten doen.
    Geestelijk hoop ik dat hij minder verlegen is en meer voor zichzelf durft op te komen.

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik zou het heel erg gevonden hebben als mijn kinderen net als mij vroeger een bril moesten, ik vond het niet fijn, niet mooi, werd ermee gepest is groep 2 en 3, ik wou dit echt niet.

Echter hebben nu 2 van de 3 een bril, bij de eerste kon ik wel janken, ik herleefde mijn eigen brillen jeugd :p

Maar bij beide staan ze zoooooo leuk ! En ze zijn niet zoals ik de enige in de klas en het is nu gewoon raar als ze hun bril niet op hebben :p dus een bril is voor mij geen probleem meer :p

verder niets eigenlijk, ja ik heb kleine borsten maar daar nooit een probleem mee gehad en mochten de dames ze ook klein van stuk hebben hoop ik dat ze er net zoals ik geen problemen mee zullen hebben

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Snelle schildklier. Heb liever een beetje vet dan een knook. Ik wil niet dat hij zo een dun mager piske word als ikzelf. Overgewicht wil ik ook niet maar gewoon een normaal postuur.

En glaucoom zit ook in de familie. Is niet zichtbaar maar wil dat hij gespaard blijft.

Ik denk wel dat dit in de mama lounge hoort ;)

6. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Ik ben 1.62, en mijn man 1.86.. ik hoop dat ze iets langer is dan ik :) en verder dat ze niet zo'n gevoelige huid heeft als ik, en niet zo snel verbrand. Verder hoop ik dat ze mijn bloedziekte niet heeft.. maar dat kan later pas getest worden.

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik ben 1,63, heb flink overgewicht en kleine borsten. Hopelijk treffen mijn kinderen het beter.

8. penseel

penseel Niet meer actief

Door sommige antwoorden kom ik nog op een paar punten.
    Mijn geestelijk gestel hoop werkelijk waar niet dat ze dat mee erven. Het te zwaar zijn. Kijk ik was met 12 niet te zwaar gewoon een snel vrouwen lichaam dat snel groeide en zeker niet te zwaar dat is gekomen in de pubertijd. Daar voor was ik een normaal( van postuur kind niet te zwaar niet te dun) Na mijn eerste menstuatie is het eigenlijk wel rap veranderd van normaal naar te zwaar.

Dat wens ik trouwens ook niet voor haar te snel in de lichamelijke pubertijd. Een kind met een volwassen vrouwen lichaam. Doelend op die borsten .Nu nog die mannen kijken eerst naar die bumpers en dan pas naar de rest haha ( sorry maar het is gewoon zo)

9. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik hoop dat ze de gezondheid van mijn man heeft. Ik ben een beetje krakkemikkig ;)
    Ze lijkt mijn benen te hebben (korte pootjes en flinke kuiten) had liever gezien dat ze de benen van mijn man had (mooie lange slanke benen)

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hetzelfde als ts ik heb ook een grote maat f soms g ( ga voor een verkleining )
    had ook met 14 al grote altijd mee gepest

11. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Mijn gewicht, ik vind mezelf zo dunnetjes. Ben ik al een hele tijd, vanaf mijn 15e ongeveer toen ik ineens wel langer werd maar niet meer breder. Mijn man heeft wat meer spek (niet dik, gewoon wat steviger) en ik hoop voor mijn meiden dat ze ook wat steviger worden. Kleine borsten heb ik ook, nooit echt problemen mee gehad maar als we dan toch dingen noemen gun ik mijn meiden een cupmaatje meer.

12. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ik hoop dat mijn dochter niet mijn aanleg voor grote borsten heeft en dat ze beiden ook niet de neus van mijn man krijgen.
    Ook hoop ik dat ze beiden iets meer zelfvertrouwen krijgen dan mijn man en ik van nature hebben.

13. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik hoop niet dat narcisme erfelijk is.... Haar oma (vaders kant) is een narcist.

14. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    psoriasis!!!
    mijn man zit er van kop tot teen onder zo ook mijn schoonvader dus het zit in de familie.
    het is echt vreselijk als je dat hebt en ze kunnen er zeer weinig aan doen.
    dus hoop echt niet dat mijn kinderen dat krijgen dit was voor mij ook een reden om toch voor borstvoeding te gaan.

15. Esvre

Esvre Actief lid

28 dec 2011
    252
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook psoriasis en scoliose (beide heb ik zelf :()

16. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    mijn soorten migraines, die zijn echt afschuwelijk....
    en mijn maatje schoenen: 34/35, probeer maar eens tussen de kinderschoenen wat moois te vinden wat past. erg lastig. En mijn energie... die is vergelijkbaar met iemand van ver in de 80 geloof ik... heb het chronische vermoeidheidsyndroom waarschijnlijk, ze kunnen er weinig aan doen...

17. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.121
    1.825
    113
    Scheve tanden.
    Ik heb nooit een beugel kunnen krijgen en zou wel graag rechtere tanden willen kost alleen nu te veel

18. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Ik heb wel een rijtje.
    Van mij:
    Colitis ulcerosa
    Scoliose
    Overbeet
    Neus

Van mijn vriend:
    Grote oren (heeft hij niet, maar zijn vader wel)
    Aanleg voor overgewicht
    Lengte (de vrouwen in zijn familie zijn heel klein)
    Moeilijke eter als kind

Van beide:
    Slechte ogen

En ach, als ze wel wat meekrijgt, hopelijk niet de ongemakkelijke dingen.

19. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    De extreem slechte ogen van mijn partner. Zonder lenzen ziet hij praktisch niks en dat was al zo op zeer jonge leeftijd.

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Mijn extreme acne, scoliose en dan vooral de operatie, slechte ogen. Daarvan hoop ik echt dat het hem/haar bespaard blijft.

Van mijn man astma, allergieën.

Deel Deze Pagina