Dat wisselt heel sterk. Mijn man werkt nu nog 5 dagen en de ene week werkt hij 36 uur en de andere week 63 bij wijze van. Hij werkt in de horeca dus er is geen eindtijd en je kan pas naar huis als het klaar is, dus in drukke periodes kan hij nooit "op tijd" naar huis. Bij zijn volgende contract verlenging gaat hij 4 dagen werken, dan werken we allebei 4 dagen, uren zullen bij hem redelijk gelijk blijven.
Mijn man werkt ongeveer 40 uur per week, in drukke periodes feestdagen zijn het meer uren. Veel mensen denken dat mijn man minder werkt maar hij werkt op andere tijden, 2 á 3 nachten en halve nacht/dag.
Mijn man werkt 40 uur en daarnaast nog vrijwilligerswerk erbij soms dus 72 uur aan't werk. Dit is niet iedere week trouwens
40 uur per week.. in 3 ploegen. Vindt de ploegen heerlijk! we zien elkaar best vaak. Ik zit sinds de zwangerschap van onze zoon bewust thuis, nu z'n 2 jaar... wil volgend jaar weer opzoek gaan naar een baan van tussen de 8-24 uurtjes.
We hebben drie kinderen: 9 maanden, 2 jaar en 6 jaar. Man werkt : 38 uur, vier dagen, hij gaat smorgens half 7 de deur uit en is savonds half 7 thuis. Ik werk: 20 uur nachtdiensten in zorg, dwz 2 of 3 nachten per week. Ik werk altijd rondom het weekend: de ene week do en vrij en de week erop de za en zo, en met drie nachten zit er nog een aan vast. Man is thuis op vrijdag zaterdag zondag en oma past op maandag op. Wij plannen onze tijd samen in op de dag dat ik vrij ben rondom het weekend.
Mijn man werkt 40 uur en vaak paar dagen, week of zelfs weken van huis. Langs zijn vaste baan werkt hij ook nog bij een autorace team waar hij van april tot oktober ook gemiddeld 3 dagen per maand voor weg is! Ik werk daarin tegen dus helemaal niet!
Hij werkt eigenlijk 40uur, maar in praktijk altijd 45/50 uur. Soms ook op zaterdagen en zondagen als het ECHT af moet. Hij is Project Engineer. Ik werk in het onderwijs, sta 3 dagen voor de klas maar regelmatig ook (dat is verplicht) extra dagen op school aanwezig vanwege ouderavonden, feestdagen/vieringen, studiedagen, cursus etc. Natuurlijk ook 2/3 avonden in de week bezig voor school, maar dat is nadat mijn eigen kids naar bed zijn.