Hoeveel uur zien jullie jullie kinderen per week?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door edelweiss, 21 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik de hele dag maar dat komt ook omdat ik afgekeurd ben en dus altijd thuis ben.

2. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Veel! Ik werk 20 uur, en ze gaan slechts 1 dag naar het kdv. Vriend heeft wekelijks een dag met de twins en eens per 2 weken oma.

3. mammavanS

mammavanS Lid

7 jan 2015
    24
    0
    1
    mijn grootste bezigheid is mijn zoontje
    Ik werk 40 u p.w. maar dit is hoe wij het dan doen
    Maandag 3 uurtjes en dan past oma op
    dinsdag hoeft mijn man pas 5 u te werken en dan zorg ik dat ik 4 uur thuis ben dus zeg 4 uurtjes
    woensdag is ml vrij en dan zien ik hem ook zo een uurtje of 3 /4
    donderdag hetzelfde als dinsdag zien ik hem ook zo een uurtje of 3/4
    vrijdag ml vrij en weer zon uurtje of 3/4
    in het weekend ben ik de hele dag thuis
    En als het heel erg druk is dan wil het ook nog wel eens zijn dat ik hem nog tot niet zien.

4. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland

Dit exact het zelfde. Mijn man heeft weer werk en werkt 40 uur in de week.

5. Muusje20

Muusje20 Actief lid

13 nov 2014
    264
    0
    0
    Ik ben fulltime moeder dus zie mijn kind de hele dag en soms ook snachts ;)

6. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik werk 32 uur met 2 uur reistijd pd (1 uur heen en 1 uur terug). Ik ga sochtends vroeg weg en dan ligt ze nog te slapen, ik ben om 6 uur thuis en ze gaat om half 9 naar bed.

Op de donderdag zie ik haar maar heel even omdat ik dan sport.

Mijn man werkt in de horeca en is de ochtenden met onze dochter en 2 dagen doordeweeks, ze gaat 2 dagen in de week naar de opvang en als het nodig is past mijn moeder 1 dag op. Als mijn man donderdags werkt past mijn zusje op.

Het is nu een beetje behelpen maar we investeren nu zodat mijn man binnenkort part time (3 of 4 dagen) kan werken.

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Maandag hele dag, dinsdag even week 2 uur/ dinsdag onevenweek 5-8 uur, woensdag even week 2 uur/ onevenweek 5 min, donderdag even week hele dag/ oneven week soms 2 uur soms hele dag, vrijdag even week 30 min / vrijdag onevenweek soms hele week soms 2 uur, zaterdag even week hele dag/ onevenweek 3 uur, zondag hele dag

Ik heb een heel onregelmatig rooster en ben sinds maart meer gaan werken omdat ouderschapsverlof er op zit.
    3 dagen werken is echt mijn hoogste max!
    Laatst zoontje vanaf maandagavond 20:00 tm woensdagavond 20:00 niet gezien, ff half uur geknuffeld naar bed ge bracht en toe weer pas donderdags 17:30 gezien.... Echt hel!

Wij brengen in onevenweek zoontje naar schoonouders in west Brabant
    Soms rond middag uur soms pas avond dus dan wisselt het ook nog...

8. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Ik werk 3 dagen, maar wisseldiensten..
    Het verschilt per week..
    Als ik 3 ochtenden draai, dan zie ik heb relatief "weinig" op mn werkdagen, dan wordt hij uit bed gehaald door man of oma, en zie ik n na mn werk nog 3-4 uur..
    Bij middagen dan zie ik hem vanaf dat hij wakker is tot half 1 ongeveer.. zeg 5 uurtjes in de ochtend.. als ik thuis kom slaapt hij..
    Bij nachtdiensten zie ik hem als ik thuis kom een half uurtje, dan ga ik mn bed in.. rond 1 uit bed en dan ben ik 6 uur met m, tot hij weer gaat slapen, en ik evenlater weer werken..

Man draait ook wissel, 1 van mijn werkdagen is hij er de hele dag, en de andere dagen werken we vaak contra waardoor de kleine maar 4 uurtjes bij oma is..

Samengevat.. hij is gemiddeld 8-16 uur per week bij de oppas (2 oma's) de rest bij papa of mama

9. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    In een normale week zie ik haar di do za en zo de hele dag en de andere dagen een uur of 3 maar op vrijdag is manlief thyus. Dus van de wakkere uren is ze er 8 bij schoonzus en 8 bij school moeder die hier thuis oppast. Dus in haar eigen omgeving en omdat mijn man ook nog regelmatig later begint eerder thuis is en veel vakantie heeft denk ik dan ze maar 35 weken per jaar 2 hele dagen opvang heeft

10. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    De hele dag ik ben thuis bij de kinderen

11. megacarls

megacarls Niet meer actief

Ik werk 2 dagen in de week (gemiddeld, dat kunnen soms 4 dagen in 1 week zijn om de 3 weken erna maar 1 dag te werken per week).

Bij een vrije dag zie ik de kindjes de hele dag, de oudste gaat wel naar school dus op schooldagen zie ik haar de schooltijden dan niet.

Bij een vroege dienst zie ik ze 's morgens niet (weekend dus uitslapen) of heel kort (schooldag). Dan ben ik om 15:15 weer thuis en op schooldagen sta ik dan als de school uit is precies aan school om daarna de jongste te gaan halen bij het KDV. Dan ben ik nog bij ze tot bedtijd dus dan zie ik ze in totaal 4 uurtjes. (de ochtend niet meegeteld).

In geval van een avonddienst ben ik er tot 12:30-14:00. Dan zie ik ze van het moment dat ze opstaan dus dan zie ik ze in totaal 5,5 tot 7 uur. Afgezien van het moment dat de oudste dan op school zit natuurlijk.

Dan werk ik ook regelmatig weekenden. Dus de dagen dat de kinderen uiteindelijk doorbrengen bij KDV/BSO is;
    de jongste; 1,5 dag
    de oudste; 7 uurtjes. Dit kunnen 2 middagen en 1 ochtend(VSO) zijn, of 1 woensdagmiddag en een ochtend VSO bijvoorbeeld.

12. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Het verschilt hier echt per dag en per kind. Mijn schoolgaande kind zie ik minder dan zijn peuterbroertje. Maar hier gaat het ongeveer zo:
    Maandag: ochtend 1,5 u & avond 2 u.
    Dinsdag: ochtend 1,5 u & avond 2 u.
    Woensdag: avond 2 u (mijn vriend is die dag thuis)
    Donderdag: ochtend 1,5 u & avond 2 u.
    Vrijdag: jongste hele dag, oudste buiten schooltijd
    Zaterdag & zondag: hele dag.

13. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik de hele dag en man tussen de 0 en 1.5 uur...

14. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik zie onze zoon veel.

Maandag: 08.00-13.00uur bij de oppas
    Woensdag: 10.00-18.00uur bij de oppas
    Vrijdag: 10.00-16.00uur bij de oppas.

De rest van de dagen en tijd is hij met mij. En voor ons zoontje is het juist leuk bij de oppas. Hij heeft daar een vriendinnetje, die 2 zijn dol op elkaar zo leuk!

15. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Ik werk 4 dagen (32 uur). Op werkdagen zie hem 's ochtends ongeveer 1,5 uur en 'à avonds ook. Op mijn vrije dag en in het weekend de hele dag. Mijn vriend werkt ook 4 dagen en ziet hem ongeveer hetzelfde.

16. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ben nog tot eind september thuis, maar als ik terug ga werken (28u/week)

Als ik vroege heb : 's Morgens heel even, 's avonds 3-4 u (Ligt eraan hoelaat ze tegen dan gaat slapen)
    Als ik late heb : 6u (Moet vertrekken rond 14.15, tot 22u)
    Als ik vrij ben de hele dag

Mijn man werkt dagposten, hij ziet haar 's morgens een uurtje en 's avonds ook 3-4u

Ik werk ook wel om en om een weekend, dus ben door de week vaak 1 of 2 dagen thuis.. En mijn man is in het weekend altijd thuis :)

Pff zie er al tegenop om terug te beginnen ook al is 't nog even :(

17. penseel

penseel Niet meer actief

Als ze niet op school zijn dus eigenlijk de hele dag wel.

Dus alleen als ze op school zijn zie ik ze niet!!

Ik zie ze dus genoeg!!

18. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Als ik dagdienst heb zie ik hem 's morgens een kwartiertje inclusief de rit naar oma of de gastouder :p en dan 's avonds nog 3-4 uurtjes.
    Als ik een avonddienst heb zie ik hem daarvoor zo'n 6-7 uur, als ik thuiskom ligt hij heerlijk te slapen en zie ik hem de volgende ochtend weer.
    Ik werk om het weekend 1 weekend dagdiensten en 1 weekend avonddiensten, maar dan is mijn man thuis.
    Oh ja en als ik door de weeks avonddienst heb ik mijn man natuurlijk ook bij ons zoontje thuis, hij haalt het tussen 17.00-18.00 op bij de gastouder of bij oma.
    Ik werk 24 uur per week en dat vind ik voor ons ook wel de max. Zo gaat het prima ;)

19. stelpie

stelpie Actief lid

22 jun 2013
    277
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik werk 4 dagen. Ik zie V op deze dagen 1,5 voor sochtends en 1,5 savonds. De andere 3 dagen de hele dag. Manlief werkt ook 4 dagen (4*9, dus wel 36 uur)

Ik vind het heerlijk om te kunnen werken. en de andere dagen besteden we echt met elkaar.

20. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Behalve op vrijdag, dan is mijn moeder bij haar. De andere dagen zijn mn vriend en ik om de beurt of samen bij haar.

Deel Deze Pagina