Hoeveel uur zien jullie jullie kinderen per week?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door edelweiss, 21 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Optie 2 en optie 4; ik werk 24 uur per week. Ik zie ze dus zat!

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    En omdat ik vaak weekenden en nachten werk zijn ze gewoon thuis en zorgt papa voor ze. Dus dan zien ze 1 ouder.

3. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik zie mijn kind zo'n 45 tot 47 uur per week wakker. Dat is incl weekend. 2 doordeweekse dagen ben ik thuis. Mijn man ziet onze zoon tussen de 35 en 40 uur per week wakker.

4. lia89

lia89 Actief lid

22 jan 2013
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    De hele dag :D bewust full time mama :D

5. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Ik werk 20 uur vanaf 1 mei 16 uur voor de rest ben ik heel vaak bij onze prinsesjes.

6. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Ik werk 3 dagen 2 dagen gaat hij naar de creche en hij zit op de groep naast mij.
    Dus tussendoor zie ik hem dan ook regelmatig.
    1 dag zie ik hem niet van 7.45 tot 18.30 dan is die bijna oma de rest van de dagen is hij eigenlijk bijna altijd bij mij of zie ik hem op de creche nog regelmatig.

7. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik werk 24 uur per week, dat zijn de enige uren dat ik ze niet zie. Mijn partner werkt 5 dagen in de week 's ochtends tot 's avonds laat dus die ziet ze dan alleen 's ochtends even en 2 dagen in de week als hij vrij is. De dagen dat hij vrij is zijn mijn werkdagen dus is hij bij ze thuis en ze gaan 1 dag naar mijn zus.

8. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.312
    17.215
    113
    Als alles gewoon is: allebei 24/7 binnen handbereik. Man wel vaak boven, wij beneden

9. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    7 dagen per week

10. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    van de 168 uur in de week, ben ik 28-30 uur niet bij ze. dus ze zijn nog gemiddeld 138 uur bij mij. wakker of slapend. vind ik best meevallen eigenlijk.
    en die 28 uur werk ik ook ochtenden maar ook avonden dus dan slapen ze sowieso al.

11. oxbow

oxbow Niet meer actief

De oudste 3 op schooltijden na en 1 keer per week ' s avonds en een dag in het weekend niet ivm mijn werk.

De vierde gaat 4 dagdelen naar de psz en dan 1 avond en een dag in het weekend niet

De jongste 24/7 op een avond en een dag in het weekend na.

Ben in principe bijna altijd thuis.
    Denk dat ze me genoeg zien, want als ik s avonds werk liggen ze het merendeel van de tijd toch op bed en hebben ze het niet door dat ik er niet ben, alleen met eten dan.

12. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    819
    438
    63
    Mijn man en ik werken allebei 4 dagen in de week. De overlappende 3 dagen is mijn zoon bij oma, de vaste oppas.
    Incidenteel is hij dan ook daar in het weekend als wij verplichtingen hebben waar hij niet mee naar toe kan, gemiddeld is dit eenmaal per maand een avond of dagje..

13. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik werk maar twee ochtenden van 9 tot 12 dus ik ga maar voor de laatste optie. Alhoewel ik hem wel eens uitleen aan oma's en tantes die met hem willen wandelen of iets ;)

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Buiten de school/psz tijden en speelafspraakjes om zijn ze altijd bij mij. Soms gaan ze weleens een nachtje logeren bij opa en oma of oom en tante. Ik vind het heerlijk, ze zijn maar zo kort klein.

Mijn man ziet ze 's morgens 1 a 1,5 uur en 's avonds 1,5 uur op werkdagen.

15. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wij werken allebei 3 dagen nu de kids klein zijn (ouderschapsverlof). Ze zijn dus de hele week bij papa en mama en 1 dag bij oma. Wij zien ze juist heel veel.

16. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    De hele dag. Ben thuisblijfmoeder. Maar ze gaat wel regelmatig een dagje of een paar uurtjes naar opa/ oma, tante of een vriendin van mij.
    Ze zijn gek op haar dus ze wordt regelmatig ontvoerd.
    Verder zit ze 2 ochtenden 3 uur op de peuterspeelzaal maar die tel ik even niet mee.

Mijn man ziet haar in de ochtend ong 1,5 uur. En na werktijd ook ong. 1,5 uur. En in het weekend is hij thuis.

17. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op dagen dat ik werk zie ik haar maar ongeveer een uurtje. 'S ochtends drinken aankleden en hup de auto in, 's avonds kom ik dan thuis en is het slaapzak aan, drinken en in bed. Ik heb een behoorlijk drukke baan met lange dagen en aardig wat reistijd, ik ben meestal van half acht 's ochtends tot half zeven 's avonds van huis. Gelukkig werk ik maar drie dagen, fulltime werken zou ik op deze manier echt niet zien zitten. De overige 4 dagen ben ik dan wel weer de hele dag bij haar :).

18. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Ik loop 2 dagen in de week stage, de rest van de week ben ik gewoon thuis.
    Op die stagedagen is hij een halve dag op het kdv en de andere helft bij of oma, of vriendlief als hij thuis is (werkt in 3 ploegen)

Ik zou er nu nog niet aan moeten denken dat ik mijn zoon maar 3 uurtjes ofzo per dag zie. Ieder zijn mening, maar ik heb dan zoiets van, waar heb ik dan een kind voor, om hem te laten opvoeden door een ander.
    Ja het financiele aspect begrijp ik zeker, maar wij hebben zelf zoiets van: we doen nu dan wel met minder luxe maar hebben meer tijd voor ons gezin. Straks als hij op school zit ben ik hem al genoeg kwijt. Ik wil er nu nog lekker van genieten.

19. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik werk op maandag maar dan is mijn vriend thuis.
    Dinsdag en woensdag zie ik hem de hele dag. Donderdag ook maar dan heeft hij psz van 9 tot 11.30u.
    Op vrijdagen werk ik soms en op zaterdagen van 06 tot 14u. Van vrijdag op zaterdag blijft hij dus bij mijn ouders slapen. Geen zin om hem om 4u s nachts naar mijn ouders te brengen aangezien vriend ook op zaterdag werkt..

Ik zie hem dus 2 tot 3 dagen 8u niet maar hij is maar anderhalve dag niet thuis.

20. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Ik zie mijn dochtertje eigenlijk de hele dag, alleen 2 dagdelen (4 uur) niet als ik naar het ziekenhuis ga en dan is ze bij oma. Ze gaat over 2 maanden naar de peuteropvang en dan gaat er 4 uur extra bijkomen, omdat 1 dagdeel niet overeenkomt met mijn ziekenhuisochtend. Ze is dan wel 1 dagdeel minder bij oma. Dat is het enige voordeel van ziek zijn, dat ik bijna al mijn tijd aan mijn kind kan schenken. Ik denk dat als ik nog had kunnen werken, ik ook niet echt gelukkig had geworden als ik fulltime had moeten werken en haar zo weinig zou zien, maar dat voor ieder voor zich natuurlijk. Mijn zus werkt fulltime en haar man 3 of 4 dagen en dan presteren ze het ook nog om in het weekend de kinderen bij mijn moeder te brengen om dan met zn tweeen wat leuks te gaan doen:D tja dat zou dus echt niet mijn ding zijn. Mijn man werkt de hele week. Hij is ver voordat ze wakker wordt al vertrokken en komt bij het avondeten binnen, hij ziet haar maar hoogstens 2 uur per dag en dat vindt hij verschrikkelijk, dus het weekend is juist iets om samen wat leuks te gaan doen!

Deel Deze Pagina