Wie heeft ervaringen met beiden? Of met 1 van deze parken. wij overwegen voor de zomer 1 van beide. Bij welke ben je geweest? Zou je nog een keer gaan? Voordelen van het park? Nadelen van het park? Hoe is het voor kinderen? En voor tieners? Hoop op jullie ervaringen
Land van bartje vonden wij super leuk. het is al helemaal leuk als je kinderen van paard rijden houd. Die van mij is helaas allergisch. Zwembad vonden we leuk net als de speeltuinen. De boel is verbouwd zoals de indoor speeltuin en die vonden wij toen niet zo leuk en nu ziet het er hartstikke leuk uit. Omgeving ook veel te doen. Wij zaten in een sta caravan met een speeltuin in het midden, ideaal.
Wij zijn naar land van Bartje geweest, hartstikke leuk! We zaten in een groot huisje en beide kinderen hebben zich kostelijk vermaakt daar. Zou er zeker weer heen gaan. Enige nadeel is dat er totaal geen schaduw is op het speelveld naast het zwembad. Je brandde je voeten zowat als je op het springkussen ging klom en de speeltoestellen zijn van dat metaal. Voor spelen liepen we dus naar een ander speeltuintje, vlakbij de ponys. Daar konden ze zelfs met water spelen. Superleuk!
Resort arcen zijn wij geweest met hemelvaart 2020, dus nog zonder horeca en animatie wij hadden een stacaravan aan het zwemmeertje. Kids hebben zich goed vermaakt. Er is een leuke kinderboerderij, grote speeltuin, midgetgolf baan. binnen de mini speeltuin gezien. Groot podium met trappen voor publiek. Tennis baan. Veel Huisjes op park zijn van prive eigenaren. Sommige stacaravans ook, maar worden ook verhuurd lijkt me leuk voor de kids met animatie en voor ons met terrasje vanuit park ben je zo bij een mooi groot buitenzwembad walbeck in duitsland. Irrland ia ook aanrader met goed weer om te doen fietsen naar arcen voor leuk toeristis h dorpje met mega goede ijssalon clevers Of fiets door naar de maas en ga bij hertog jan een pilsje drinken en evt een rondleiding. venlo als grote stad in de buurt
Wij zijn in Arcen geweest bij Roompot, we vonden het zwembad heel leuk en de grote speeltuin buiten ook. Het huisje vonden we erg tegenvallen, het was muf en niet goed schoon. Dat is voor ons de reden om niet terug te gaan. ik heb geen ervaring met dit specifieke Landal park, normaliter gaan we veel naar Landal in Duitsland en zijn daar altijd erg tevreden.
Wij hebben een leuke tijd gehad bij resort Arcen, maar de huisjes waren echt heel vies. Aminatie was ook leuk met leuke musicals. Nu met corona weet ik het niet. Zwembad stelt niks voor. Wij hadden mooi weer, dus dan is strandje ook leuk. We zijn daar vlakbij naar een kasteel geweest met echtbprachtig aangelegde tuinen. Daar kun je uren doorheen wandelen
Roompot accomodaties zijn vaak niet heel netjes helaas. Land van bartje is echt super, zeker met kleine kinderen.
Wij zijn in september 2019 een lang weekend naar Bartje geweest. Was super. Huisje was netjes en schoon. Wij hadden een 8 persoons, maar dat was wat krap qua leefruimte beneden. Zwembad was leuk met veel speelgoed voor de kleintjes. In het diepe bad is een zwembad/ring verplicht. En de binnen zandbak was een hit. Midgetgolf baan stelt niet veel voor, maar is een leuk middagje vermaak. De supermarkt is prima voor je dagelijkse vers brood, wel op tijd gaan. Of een vergeten boodschap. Verder te klein. Restaurant was prima, goed ingericht op de kleintjes. En de pizza/snack afhaal was heerlijk! De paardjes zijn erg leuk. Kinderen kunnen een ritje maken. En de kleintjes onder begeleiding. En paardjes borstelen. Mijn dochter was toen nog te klein voor de buitenspeeltuin (15 maanden). Minpuntje vind ik geen aparte voetpaden en dat je over de weg loopt. Vlakbij zit kabouterland exloo, aanrader! En in Borger zitten veel winkels voor de dagelijkse boodschappen.
Wij zijn een paar jaar geleden in resort Arcen geweest. Was leuk hoor, maar het zwembad stelde weinig voor en het water was erg koud. Dit jaar gaan we naar land van bartje, dus daar kan ik nu nog niks over zeggen.
Wij zijn al een paar x naar het Land van Bartje geweest. Leuke buitenspeeltuin, binnenspeeltuin is vernieuwd, zwembad is erg leuk voor zowel jong als oud. Huisjes zijn prima (wij zijn met z'n 4en maar nemen dan een huisje voor minimaal 6 personen). Animatie was toen ook erg leuk, heb geen idee hoe ze dat nu vormgeven. Ponyweide vonden onze kinderen ook fantastisch! Ik zeg doen
Land van Bartje! Fantastisch zwembad vooral, leuke speeltuin. Arcen hadden we een prachtig huis, dat maakte veel goed, het park vonden we geen zak aan, vooral zwembad saai