Hallo dames Ik ben op zoek naar iets maar kan het maar niet vinden, Ik weet ook niet hoe het heet dus ik probeer het zo goed mogelijk te omschrijven. Wat ik zoek is een kussen, die lijkt op een voedingskussen in die vorm alleen zoek ik het in het groot waar je, je kindje in/op kan leggen. Ik heb het wel eens gezien maar ik kan het nergens vinden! Weten jullie waar ik dat kan vinden welke babywinkel of site kan bestellen? En natuurlijk de vraag of jullie weten wat ik bedoel hihi Ik kom uit de regio gelderland
Op een voedingskussen kun je je kindje wel neerleggen. Dan leg je de lange delen naast elkaar en daarop kan je kindje dan liggen. Je hebt ook van die soort van zitzakken. Een doomoo seat heet dat geloof ik. Is dit wat je bedoeld?
Ja klopt zoiets bedoel ik! En idd je heb gelijk dat ik de voedingskussen ook me kindje Straks in kan leggen ik dacht namelijk dat dat niet kon Thanks dames!
Als je je voedingskussen hebt en daar een waskussenhoes overheen doet kunnen ze daar heerlijk op liggen
Jaaa, mijn kindje leeft bijna in het voedingskussen, vindt ie heerlijk, lekker tussen ons in op ons bed.