Hoi Dames, Ik heb al jaren de mutsy urban rider, maar zit te denken aan de shopping bag voor eronder. Is dit echt handig of valt het wel mee? Hoor graag jullie ervaringen...
Wat ik heb begrepen van de man van de babydump, is dat zo'n shoppingbag ook maar zoveel kilo aankan. tussen de 5 en 10 geloof ik? Misschien zelfs minder. Dus het ligt er aan waar je hem voor wilt gebruiken. Zijn het een paar boodschapjes, dan is het een goede keus, voor een extra lading spullen, denk ik dat het niet zo fijn is. Wij hebben zelf de Mutsy Lightweight 4-rider besteld en toen kreeg ik dat advies erbij.
Ik vind het echt een aanrader. Als ik naar de markt ga kan ik er zonder problemen een paar kilo fruit in kwijt en ook nog wat in het gewone boodschappenmandje
Ik vind hem ook ideaal top mand kan er alles in kwijt en aardig wat ook. Ik heb een mutsy single spoke zou hem zeker aanschaffen
Ik vind hem ook heel handig. Ik heb hem alleen niet gebruikt met de wandelwagen naar mij toe, want dan past hij niet.
Ik heb hem ook, maar echt handig vind ik hem nog niet. Onder de wieg kun je er via de loopkant niet goed bij, maar kun je hem wel gebruiken. Maar als je hem vol met boodschappen van de wagen wil halen, dan lukt dat niet. Nu zit dochterlief in de 4rider met haar gezicht naar me toe. In dat geval kun je de mand niet gebruiken. Ik denk dat ik er pas echt profijt van ga hebben, wanneer ze in de zit van me weg gaat kijken. Dan kun je volgens mij makkelijk bij je spullen.
zeker een aanrader! ik gebruik het met boodschappen doen, luiertas erin, parapluutje, tassen, handschoenen.. en ik wist niet dattie maar zoveel kilo aankan, dus doe er geregeld meer in en dat gaat tot nu toe altijd goed het is wel even handigheid vinden hoe je er het beste bij kan (aan de achterkant inderdaad), maar thuis haal ik de mand onder wagen vandaan en kan ik makkelijk mijn spulletjes 'tot in de keuken' meenemen.
Ik vind het een ideaal ding. Als je kindje naar je toe kijkt, is de mand niet echt handig. Maar verder wel! Ik kan er een hoop ik kwijt! Kilo's nooit gewogen, maar genoeg!
Hééééél handig!!! Dat van die kilo's heb ik ook niet begrepen en is dus vaak veel zwaarder! Ik ben blij dat we hem erbij hebben genomen
Fantastisch ding voor mij de doorslag van de aanschaf van de wagen. Idd kan het zitje dan niet meer naar je toe maar dat maakt hier niet uit. Ik vervoer er bijv. 3 pakken melk, fruit, groente, meerdere broden mee kan heeeeeeeeel veel in.
Hier ook veel gebruikt, was er erg blij mee en altijd gewoon volgestouwd zonder naar gewicht te kijken.