Mutsy boodschappenmand

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sammie80, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie80

sammie80 Actief lid

12 jul 2012
    197
    0
    16
    Hoi Dames, Ik heb al jaren de mutsy urban rider, maar zit te denken aan de shopping bag voor eronder. Is dit echt handig of valt het wel mee? Hoor graag jullie ervaringen...

2. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Wat ik heb begrepen van de man van de babydump, is dat zo'n shoppingbag ook maar zoveel kilo aankan. tussen de 5 en 10 geloof ik? Misschien zelfs minder. Dus het ligt er aan waar je hem voor wilt gebruiken. Zijn het een paar boodschapjes, dan is het een goede keus, voor een extra lading spullen, denk ik dat het niet zo fijn is.

Wij hebben zelf de Mutsy Lightweight 4-rider besteld en toen kreeg ik dat advies erbij.

3. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Ik vind het echt een aanrader. Als ik naar de markt ga kan ik er zonder problemen een paar kilo fruit in kwijt en ook nog wat in het gewone boodschappenmandje

4. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Ik vind hem ook ideaal top mand kan er alles in kwijt en aardig wat ook. Ik heb een mutsy single spoke zou hem zeker aanschaffen

5. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik vind hem ook heel handig. Ik heb hem alleen niet gebruikt met de wandelwagen naar mij toe, want dan past hij niet.

6. Lady7

Lady7 Niet meer actief

Past hij ook op de evo?

7. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Ik heb hem ook, maar echt handig vind ik hem nog niet. Onder de wieg kun je er via de loopkant niet goed bij, maar kun je hem wel gebruiken. Maar als je hem vol met boodschappen van de wagen wil halen, dan lukt dat niet.
    Nu zit dochterlief in de 4rider met haar gezicht naar me toe. In dat geval kun je de mand niet gebruiken.
    Ik denk dat ik er pas echt profijt van ga hebben, wanneer ze in de zit van me weg gaat kijken. Dan kun je volgens mij makkelijk bij je spullen.

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    zeker een aanrader!
    ik gebruik het met boodschappen doen, luiertas erin, parapluutje, tassen, handschoenen.. en ik wist niet dattie maar zoveel kilo aankan, dus doe er geregeld meer in en dat gaat tot nu toe altijd goed :)
    het is wel even handigheid vinden hoe je er het beste bij kan (aan de achterkant inderdaad), maar thuis haal ik de mand onder wagen vandaan en kan ik makkelijk mijn spulletjes 'tot in de keuken' meenemen.

9. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Ik vind het een ideaal ding. Als je kindje naar je toe kijkt, is de mand niet echt handig. Maar verder wel!
    Ik kan er een hoop ik kwijt! Kilo's nooit gewogen, maar genoeg!

10. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Als de kleine niet naar je toe kijk kan je de mand wel weer gebruiken

11. sammie80

sammie80 Actief lid

12 jul 2012
    197
    0
    16
    Zo te lezen toch wel handig.... Ga er maar eens naar op zoek denk ik.

12. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hééééél handig!!!
    Dat van die kilo's heb ik ook niet begrepen en is dus vaak veel zwaarder!
    Ik ben blij dat we hem erbij hebben genomen :)

13. mirriemeis

mirriemeis Actief lid

17 okt 2011
    143
    0
    0
    Hier ook veel gebruikt, altijd makkelijk. kon genoeg in..

14. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Fantastisch ding voor mij de doorslag van de aanschaf van de wagen. Idd kan het zitje dan niet meer naar je toe maar dat maakt hier niet uit. Ik vervoer er bijv. 3 pakken melk, fruit, groente, meerdere broden mee kan heeeeeeeeel veel in.

15. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hier ook veel gebruikt, was er erg blij mee en altijd gewoon volgestouwd zonder naar gewicht te kijken.:D

16. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Ik vind het echt ideaal. Je kunt er zoveel in kwijt, super!

Deel Deze Pagina