Vruchtbaar slijm , gister sex genoeg ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sterre21, 24 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Hoi dames,
    Sinds 2 dagen wat lichtelijk vruchtbaar slijm en helse eigroeipijn. . Heb 2 eitjes van ongeveer 25 mm in mijn linker eierstok auww.. maar goed nou hebben wij gisteravond sex gehad ( en de dag ervoor ook ). Maar nu kom ik net tot de ontdekking dat mijn rekbare slijm nu echt zn top heeft bereik ( wist niet dat dat zoveel kon zijn ) . Is het genoeg geweest om gister avond sex te hebben gehad of is het handig vanavond weer te knuffelen :) .. mijn man is 2 dagen en nachten weg voor zn werk maar als het moet zoek ik hem op haha. Ik dacht alleen zelf dat ik wel save zou zitten omdat ik het gevoel had gister mijn eisprong te hebben.. heel verhaal maargoed wat denken julie ? "Moeten" we vanavond nog een keer sexen of is dat van gister avond voldoende ? ( zo onzeker hè ) tnx alvast ladys !

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Wij doen het rond de eisprong eigenlijk zo goed als elke dag.Dus ik zou alle kansen grijpen :D .

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Vruchtbaar slijm kun je al vanaf 5 dagen voor de daadwerkelijke eisprong verliezen. Vruchtbaar slijm duidt niet op de eisprong zelf. Ik zou dus de komende dagen zeker nog vaker sex hebben, anders heb je kans dat je veel te vroeg sex hebt gehad en je eisprong dus misloopt......

4. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Mijn eitjes zijn nu soizo boven de 25 mm dus ik denk niet dat het nog lang gaat duren , vorige maand sprongen ze ook bij 25 mm maar inderdaad zou zonde zijn om het mis te lopen.. dan ga ik mn kereltje vanavond maar even een bezoekje brengen in het hotel haha :p

5. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    Té vaak vrijen heeft toch ook geen zin? Het duurt een week ofzo om alles weer bij vullen bij de man... en zaadjes blijven toch ook langer dan 1 dag in leven?

6. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Ja klopt.. maar dat niet elke dag sex geld vooral als je man minder goed zaad heeft.. mijn man heeft bovengemiddeld goede zwemmers :D dus dan kan het gewoon elke dag volgens onze gyn.

Deel Deze Pagina