Hoeveel van elk?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lief of Stoer, 12 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik heb voor mijn zoontje in het ledikantje een stuk of 6 hoeslakens, en idem lakentjes.

Geloof me, soms heb ik ze nog nodig ook...

Als ze overgeven of diarree hebben verschoon je een bedje zo een paar keer. Dan heb ik liever reserve liggen dan dat ik zonder zit.

Nu heb ik nog niets voor het wiegje. Maar vind het zonde om voor die korte periode zoveel aan te schaffen. Daarom wil ik drie dekentjes, drie lakentjes, en drie hoeslakentjes aanschaffen hiervoor.

Voor het verkleedkussen heb ik 2 hoezen in gebruik. Ik leg er altijd een handdoek of hydrofiel overheen. Maar wil hiervoor nog wel 2 nieuwe halen omdat ze straks allebei op het kussen verzorgt worden.

2. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    N.a.v. jullie reactie's heb ik nog lekker een setje voor de wieg bijgehaald hoor :). Een dekentje met 2 lakentjes en een hoeslaken. Alles wat ik nu heb past bij elkaar. Dus nu de volgende aantallen;

2 dekentjes
    4 lakentjes
    3 hoeslakentjes (aerosleep, wilde sm per sé)

Van de badcapes en waskussenhoezen kijk ik het eerst wel aan. De Hema is vlakbij :D. Ik wilde zeker voor het wiegje ook weer niet te veel hebben, omdat er na een aantal maanden toch een ledikant zal moeten komen. En bij ongelukjes staat de wasmachine altijd klaar!

Deel Deze Pagina