Geen idee en het interesseert me nog minder. Weet niet eens wat ons inkomen per maand is gemiddeld haha
Hier een huishouden van twee + hond en op dit moment ben ik de enige met inkomen want mijn man studeert fulltime op dit moment. Nu gaat denk ik 15/16% van ons inkomen naar de boodschappen. Exclusief reiskosten enzo, gewoon puur nettoloon. Maar met inkomen van mijn man erbij was het rond de 10% denk ik. (Toen gaven we dus ietsje meer uit dan nu; nu maken we niet meer dan 250 per maand op).
Poeh, even rekenen hoor. Iets van 20% denk ik, incl spullen voor het trainen voor mijn man, shakes, prewotkouts etc. Soms zitten we daar wel iets boven zelfs denk ik. Gezond eten kost echt veel, vind ik.
Als ik toeslagen meetel geef ik 5,2% uit aan boodschappen. Als alleen mijn stufi telt dan geef ik 9,6% uit aan boodschappen
Wij 4% van ons netto inkomen. We werken beide fulltime en hebben allebei een bovenmodaal inkomen, terwijl we aan boodschappen niet zo gek veel uitgeven. Aan kinderopvang en hypotheek des te meer .
Hier iets minder dan 9% (3500,- netto ongeveer per maand) Wij proberen zo min mogelijk aan boodschappen uit te geven, door zoveel mogelijk huismerk/budgetmerk te kopen en op aanbiedingen te letten.